سرویس: گرمی
کد خبر: 80175
|
12:02 - 1397/11/24
نسخه چاپی

نماینده مردم گرمی مطرح کرد؛

شهرستان گرمی یک ردیف بودجه ملی هم ندارد

 شهرستان گرمی یک ردیف بودجه ملی هم ندارد
نماینده مردم گرمی گفت: در حالی که گرمی در محرومیت به سر می برد ، هنوز یک ردیف بودجه ملی هم برای این شهرستان تعریف نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سید حمایت میرزاده امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه  نباید در تخصیص اعتبارات بی مهری شود؛ گفت: متاسفانه شهرستان گرمی یکی از محروم ترین نقاط کشور در  تخصیص اعتبارات است.

وی ادامه داد: با اینکه شهرستان گرمی اینک حجم انبوهی از مشکلات محرومیت ها را دارد اما در این شرایط نیز مردم روستایی این شهرستان مهاجرت نکرده و  به این مرز  بوم در  تولید بسیاری از محصولات دامی وزارعی خدمت می کنند.

نماینده مردم گرمی تصریح کرد:  گرچه برای خدمت رسانی شایسته به مردم  باید توزیع  و تخصیص امکانات در کشور براساس شاخصها و اصول عدالت محور صورت بگیرد، اما این موضوع مهم در گرمی تحقق نیافته و شهرستان گرمی یک ردیف بودجه ملی هم ندارد.

وی گفت: به راستی جرم گرمی و این حوزه انتخابیه اینجانب چیست که حتی یک ردیف برای بودجه ملی در این حوزه انتخابیه نظرگرفته نشده است ومردم مجبور هستند با دشواری های بسیاری روزگار  را بگذرانند.

 به گفته این نماینده بسیاری از مسیرهای روستایی گرمی هنوز  ماله رو است و آبهای مرزی  بدون مهار در گرمی در  حال خارج شدن از کشورهستند.

انتهای پیام/ش

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد