سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80378
|
10:13 - 1397/12/08
نسخه چاپی

فرماندار گرمی

نباید اشتغال زنان در تربیت فرزندان خللی وارد کند

نباید اشتغال زنان  در تربیت فرزندان خللی وارد کند
فرماندار گرمی گفت:اشتغال زنان نباید خللی به مسئولیت آنها در خانواده به ویژه تربیت فرزند وارد کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،فرماندار شهرستان مغان(گرمی) صبح امروزر در در کارگاه سلامت روان که در این شهرستان برگزار شد گفت: در سایه الگوگیری از این حضرت، امروز شاهد افزایش روز افزون حضور زنان در عرصه‌های مختلف و فعالیت آنان در دو عرصه خانواده و جامعه هستیم.

علی بهشتی با بیان اینکه اشتغال زنان نباید خللی به مسئولیت آنان در خانواده به ویژه تربیت فرزند وارد نماید افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی می تواند نقش مهمی در توانمندسازی و مهارت افزایی بانوان ایفا نماید لذا انتظار می رود برگزاری این کارگاه ها افزایش یابد.

وی ضمن تشکر از اهتمام دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل و جهاددانشگاهی استان در برگزاری کارگاه آموزشی "سلامت جسم و روان با رویکرد نشاط خانواده" در شهرستان گرمی اضافه کرد: جهاددانشگاهی یکی از نهادهای موفق در زمینه علمی و آموزشی است و تجارب ارزنده ای در این زمینه ها دارد که امیدواریم این خدمات در این شهرستان بیشتر ارائه شود.

 کارگاه‌های آموزشی بانوان بر اساس اولویت‌‌بندی‌های تدوین شده از سوی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با هدف، حفظ و تحکیم بنیان خانواده، مهارت‌افزایی و توانمندسازی بانوان، افزایش مشارکت توان مدیریت زنان و آشنایی با قوانین و آیین‌نامه‌های حوزه خانواده توسط جهاددانشگاهی در شهرستان‌های استان در حال برگزاری است.
 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد