سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 80458
|
12:34 - 1397/12/13
نسخه چاپی

استاندار اردبیل خبر داد:

ساخت سریال شیخ صفی الدین اردبیلی با سرمایه گذاری 10 میلیارد تومانی

ساخت سریال شیخ صفی الدین اردبیلی با سرمایه گذاری 10 میلیارد تومانی
استاندار اردبیل گفت : ساخت این سریال ، حرکت عظیم فرهنگی با سرمایه گذاری حدودا ۱۰ میلیارد تومانی است که امیدواریم در زمان پیش بینی شده و به طور رضایت بخش ، به پیش رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بهنام جو در صبح امروز  در جلسه بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل یافته بود از بستر سازی برای ساخت سریال شیخ صفی الدین اردبیلی خبر داد.

وی افزود  : ساخت این سریال ، حرکت عظیم فرهنگی با سرمایه گذاری حدودا ۱۰ میلیارد تومانی است که امیدواریم در زمان پیش بینی شده و به طور رضایت بخش ، به پیش رود.

استاندار اردبیل گفت : به لحاظ اهمیت خاص و زیربنایی بودن حوزه فرهنگ ، به دنبال کارهای اساسی و بنیادین در این حوزه هستیم و درهمین راستا ، برنامه فرهنگی ویژه ای برای استان تدوین شده است.

استاندار اردبیل با بیان این که توجه جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در این خصوص انتظار داریم ، از وزیر خواست تیم کارشناسی وزارت ؛ برنامه های مذکور را  بررسی و در صورت مشاهده هرگونه نواقص احتمالی ، نسبت به برطرف کردن آن ها اقدام نمایند.

در پایان این نشست، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار اردبیل و تعدادی از مسوولان، کتاب «سوزلرین واحد یازیلیشی» ( شیوه خط و فرهنگ املایی ترکی آذربایجان ) که در شورای علمی – پژوهشی بنیاد فرهنگ ، هنر و ادب آذربایجان تالیف شده است رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد