سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80478
|
11:53 - 1397/12/15
نسخه چاپی

در جلسه خدمات سفر خلخال مطرح شد؛

نظارت بر بازار خلخال فقط با 2 نفر!

نظارت بر بازار  خلخال فقط با 2 نفر!
رییس صنعت ، معدن و تجارت خلخال در جلسه خدمات سفر این شهرستان گفت:در حالی که در آستانه سال نو ، انتظارها تشدید نظارت و بازرسی از بازار است، اما نیروی انسانی این اداره در هیچ شرایطی جوابگوی این حجم از کار اداری و بازرسی و نظارت نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ابراهیم کرامت امروز در جلسه خدمات سفر خلخال، با بیان اینکه انتظارها در آستانه سال نو، تشدید نظارت بر بازار است  ، اظهار داشت: اداره صنعت و معدن خلخال با دو نفر نیروی انسانی جوابگوی نیاز بازار در بحث بازرسی و نظارت بر قیمت کالاهای اساسی مردم در آستانه سال نو نیست.

رییس صنعت، معدن و تجارت خلخال اظهار داشت:در شرایط کنونی انتظار می رود فرمانداری خلخال، کمبود  تامین نیروی انسانی برای نظارت بر بازار خلخال موقتا از سایر ادارات تامین کند. 

 آماده استقبال از میهمانان نوروزی هستیم
فاطمه جوادی شهردار خلخال نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه، آماده استقبال از میهمانان نوروزی هستیم، گفت: در شرایط کنونی انتشار خبرهای منفی از سوی صدا و سیمای مرکز اردبیل در زمینه بحث گردشگری این شهرستان شایسته نیست.

احمد قنبری، معاون سیاسی و امنیتی خلخال نیز در این جلسه از تمهیدات لازم برای رفع مشکلات مربوط به جاده های دسترسی این شهرستان خبر داد و بیان داشت: درصدد هستیم  تا مشکلات مربوط به جاده های دسترسی به استان گیلان از جمله ناهمواری سطح جاده و فقدان خط کشی در مسیر مه گیر خلخال به اسالم تا قبل از شروع تعطیلات عید رفع شود.
انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد