سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80521
|
16:30 - 1397/12/17
نسخه چاپی

امام جمعه خلخال:

خلخال برای توسعه نیازمند راه‌های مطلوب درآینده‌ای نزدیک است

خلخال برای توسعه نیازمند راه‌های مطلوب درآینده‌ای نزدیک است
امام جمعه خلخال گفت: شهرستان خلخال برای توسعه نیازمند راه‌های مطلوب درآینده‌ای نزدیک با تلاش مسئولان استانی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خلخال با قدردانی از توجهات استاندار اردبیل به پیگیری ساخت و تکمیل جاده خلخال کلور درام به عنوان مسیر مواصلاتی استان اردبیل و شهرستان خلخال و بخش شاهرود اظهار کرد: در کنار ساخت جاده خلخال کلور درام که با پیگیری ویژه مقام عالی اجرایی استان در حال ساخت است.

وی به مطالبه مردم خلخال در خصوص ساخت تونل در مسیر خلخال به اسالم اشاره کرد و گفت: مردم استان اردبیل بعد از تکمیل جاده خلخال کلور - درام به مرکز کشور نزدیک خواهند شد و جای این بحث است که گردشگرانی که از فصول مختلف از استان مازندران، گیلان و یا سایر در نوار ساحلی خزر قصد تردد به خلخال را دارند و در طول 6 ماه از سال جاده خلخال به اسالم وسایر جاده‌ها مشکل دارد چطور از این جاده تردد نمایند که نیازمند توجه استاندار اردبیل برای ساخت تونل است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال با قدردانی از تلاش‌های فرماندار خلخال و پیگیری‌های دکتر خالقی نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس افزود: شهرستان خلخال برای توسعه نیازمند راه‌های مطلوب درآینده‌ای نزدیک با تلاش مسؤولان استانی است.

امام جمعه خلخال با تبریک حلول ماه رجب و ولادت با سعادت امام محمد باقر(ع) و با اشاره به هفته احساس و نیکوکاری بیان داشت: مردم در امر نیک احساس و نیکوکاری نهاد حمایتی کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی را فراموش نکنند و با کمک‌های خیر آنان را در خوشحال‌سازی خانواده‌های نیازمند حمایت نمایند.

اسدی با اشاره به هفته منابع طبیعی و اهمیت این مقوله از دیدگاه اسلام و مقام معظم رهبری گفت: طبق آمارهای جهانی بیش از 65 میلیون هکتار در 50سال گذشته در جهان به بیابان تبدیل شده و این نیاز به طبیعت و منابع طبیعی بیش از پیش احساس می‌شود و اکنون نیز بیش از 3 میلیارد هکتار از اراضی زمین در تمامی کشورهای جهان در معرض تهدید و نابودی و تبدیل شدن به بیابان قرار دارد.

امام جمعه خلخال با تسلیت شهادت امام هادی(ع) در روزهای آینده گفت: فرمایشات امام هادی (ع) در قالب زیارت جامع الکبیره به کوشش و تلاش حضرت آیت الله جوادی عاملی در چندین جلد در قالب امامت شناسی به جامعه معرفی شده که آن حضرت الگویی از ولایت‌مداری برای جامعه هستند.
امام جمعه خلخال بر لزوم احسان، انفاق و نهادینه شدن فرهنک دستگیری از همنوع در جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد