سرویس: سیاسی
کد خبر: 80544
|
07:57 - 1397/12/20
نسخه چاپی

در دیدار عوامل اجرایی گردهمایی فعالان بسیج با امام جمعه اردبیل مطرح شد:

دشمنان در فضای مجازی به دنبال قوم گرایی و تفرقه افکنی هستند+عکس

 دشمنان در فضای مجازی به دنبال قوم گرایی و تفرقه افکنی هستند+عکس
امام جمعه اردبیل در دیدار عوامل اجرایی گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج،گفت: دشمنان در فضای مجازی به دنبال قوم گرایی و تفرقه افکنی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، در دیدار عوامل اجرایی گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج با نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی به عنوان چهره سال فضای مجازی در استان اردبیل انتخاب شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل شامگاه دیروز در دیدار با عوامل اجرایی گردهمایی فعالان فضای مجازی و اولین جشنواره تولیدات تخصصی دیجیتال بسیج دراستان اردبیل اظهارداشت: امروز دشمنان در فضای مجازی به دنبال قوم گرایی و تفرقه افکنی در کشور هستند که باید در مقابله با این توطئه های دشمنان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مقابله شود.

آیت الله سید حسن عاملی با قدردانی از عوامل اجرایی اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج تصریح کرد: امروز نقش آفرینی بسیج در تمامی عرصه های بسیار ارزشمند و ستودنی است و امیدورایم در آینده شاهد فعالیت های چشمگیر و تأثیرگذار نیروهای انقلابی بسیج در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باشیم.

وی با اشاره به اینکه تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باید بصورت منسجم و تخصصی افزایش یابد افزود: اگر ما نتوانیم با تولید محتوایی تخصصی فضای مجازی را پر کنیم، دشمنان با تولیدات شبهه افکنانه و تفرقه افکنان خود این فضا را پر خواهد کرد.

امام جمعه اردبیل گفت: تمامی فعالیت های ما در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باید از یک خروجی مهم و ویژه ای برخوردار باشد و برای رسیدن به این هدف مهم عزم جدی همه نیرو های انقلابی بسیج را در این فضای بحرانی امروز فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را می طلبد.

 

امروز فعالان سایبری بسیج با روحیه انقلابی توطئه های دشمنان را درهم خواهد شکست

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل گفت: امروز فعالان سایبری بسیج با روحیه انقلابی تمامی توطئه های دشمنان را نقش برآب خواهد.

قاسم محمدزاده در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهارداشت: فضای مجازی بسیج در سال 98 با برنامه ریزی های انجام شده، اجازه نخواهد داد فتنه آفرینان به دنبال آشوب و تفرقه افکنی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باشند.

وی با اشاره  به اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی  اظهار کرد:  این همایش تنها برای اعلام موجودیت این قشر انقلابی جوان  در فضای مجازی بود

محمدزاده تصریح کرد: در سال 98 فعالان فضای مجازی بسیج بصورت تخصصی و با روحیه انقلابی آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل گفت: با ورود و فعالیت بسیج در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی این فضا را از هرگونه تهدیدات دشمنان خنثی و یک فضای آرام و با امنیت برای جوانان نسل جدید جامعه کشور در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ایجاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد