سرویس: پارس آباد
کد خبر: 80554
|
10:33 - 1397/12/21
نسخه چاپی

20 روز گذشت؛

فرودگاه پارس آباد همچنان بسته است

فرودگاه پارس آباد همچنان بسته است
در حالی که پیش‎تر مسئولان شهرستانی وعده داده بودند که مردم هیچ نگرانی در استمرار تعطیلی فرودگاه پارس آباد نداشته باشند، این فرودگاه همچنان بسته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بیست روز پیش بود که لغو یکباره پرواز فرودگاه شهرستان پارس آباد مغان، اهالی این منطقه مرزنشین را شوکه کرد، در این بین مسئولان وعده دادند که مردم هیچ نگرانی در استمرار تعطیلی این فرودگاه نداشته باشندکه با با پیگری‌های انجام شده با مدیر عامل هواپیمایی کشور بزودی پروازهای  فرودگاه پارس آباد برقرار می‎شود.

فرماندار پارس آباد آن زمان با رد تکذیب اظهار نظرها درباره نبود توجیه اقتصادی فرودگاه پارس آباد گفت: مسافر به اندازه کافی وجود دارد و در طول این مدت هیچ تاخیری در پروازها نیز صورت نگرفته است.

 به گفته وی مسئولان فرودگاه پارس آباد کمبود خلبان شرکت هواپیمایی ایران ایر را دلیل تعطیلی این فرودگاه اعلام کرده اند که با رایزنی‎ها بزودی پروازهای این فرودگاه برقرار می‎شود.

 فرودگاه پارس آباد مغان بعد از پنج سال تعطیلی ، سال گذشته با صرف اعتباری بالغ بر یک هزار و 700 میلیارد ریال با استقرار سیستم‌های نوین ناوبری و توسعه باند برای فرود هواپیماهای پهن پیکر افتتاح مجداد بازگشایی شد و پروازها در این فرودگاه از تهران و بالعکس هر هفته روزهای شنبه و سه شنبه صورت می گرفت.

بر اساس گزارش های میدانی تعطیلی یکباره پروازهای آن شوک بزرگی به منطقه وارد کرده و  اهالی این منطقه انتظار دارند تا هرچه سریعتر این فرودگاه که پروازهای آن تا 40 سال برقرار بود، مجداد پروازهای خود را از سر بگیرد. 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد