سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80690
|
16:53 - 1398/01/06
نسخه چاپی

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل

پیش بینی بارش برف از امشب در مناطق جنوبی استان اردبیل

پیش بینی بارش برف از امشب در مناطق جنوبی استان اردبیل
سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بارش برف از امشب تا صبح فردا در مناطق جنوبی استان اردبیل پیش بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سیاوش محمدی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی، امروز سه شنبه ۶ فروردین آسمان استان اردبیل ابری و مه آلود و در مناطق مرکزی و جنوبی استان توام با هوای سرد است و از امشب تا صبح فردا در مناطق جنوبی استان بویژه مسیر سرچم بارش برف پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: از ظهر فردا چهارشنبه ۷ فروردین با خروج سامانه بارشی از منطقه، بتدریج از میزان ابر‌ها کاسته شده و آسمان استان صاف تا نیمه ابری خواهد بود، ضمن اینکه فردا در حوالی ظهر در مناطق مرکزی و جنوبی استان وزش باد با افزایش نسبی دما نیز پیش بینی می‌شود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل گفت: روز‌های پنجشنبه و جمعه آسمانی صاف تا نیمه ابری در بعضی ساعات با افزایش ابر و در بخش‌هایی از مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش پراکنده باران و برف انتظار می‌رود.

محمدی افزود: از اواخر وقت جمعه با نفوذ پرفشار سطح زمین به منطقه، ضمن افزایش ابر دمای هوا نیز بتدریج کاهش یافته و از اوایل هفته آینده سامانه سرد و بارشی دیگری وارد استان می‌شود.

وی بیان کرد: از روز شنبه تا صبح سه شنبه هفته آینده بارش باران و برف در سطح استان اردبیل انتظار می‌رود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل افزود: در ادامه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان، دیروز هم در تمام مناطق استان بویژه در دامنه‌های سبلان، شهرستان نیر و شهرستان خلخال بارش باران و برف رخ داد که طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش برف از ایستگاه هواشناسی بلقیس آباد (نیر) با ۴۰ سانتیمتر و آلوارس (سرعین) با ۳۱ سانتیمتر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد