سرویس: خلخال
کد خبر: 80728
|
13:39 - 1398/01/10
نسخه چاپی

فرماندار خلخال خبرداد:

بارش شدید باران در انتظار شهرستان خلخال/ روستا‌های حاشیه رودخانه‌های خلخال تخلیه می شود

بارش شدید باران در انتظار شهرستان خلخال/ روستا‌های حاشیه رودخانه‌های خلخال تخلیه می شود
فرماندار خلخال از بارش شدید باران در این منطقه خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از خسارات و تلفات انسانی در مسیر احتمالی سیلاب، دستور تخلیه اضطراری در روستاهای حاشیه رودخانه های خلخال صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، فریدون بابایی، فرماندار شهرستان خلخال پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از رودخانه های  این شهرستان اظهار داشت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در روزهای یکشنبه و دوشنبه در شهرستان خلخال اسکان در کنار رودخانه های شهرستان خلخال ممنوع است و با تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان خلخال تمامی مسیرهای منتهی به رودخانه ها مسدود شده است.

وی با بیان اینکه لایروبی رودخانه ها آغاز شده است، گفت: بخشداران و دهیاران و شهرداران موظف هستند در تمامی رودخانه ها اقدامات لازم را جهت لایروبی و هشدار و اطلاع رسانی به گردشگران انجام دهند.

بابایی به رودخانه های خروشان شهرستان همچون قزل اوزن در شهرستان خلخال وکوثر ، شاهرود چای بخش شاهرود خلخال تا سد منجیل و رودخانه های کالار چای ، گلبندر در روستای برندق و دمدل چای اشاره کرد و افزود: سیلابی شدن شهرستان خلخال در روزهای آینده دور از  انتظار نیست لذا از  به اهالی شهرستان خلخال  توصیه می شود نکات ایمنی را رعایت کرده و آمادگی لازم را داشته باشند.

فرماندار خلخال با بیان اینکه مرخصی تمامی اعضای مدیریت بحران تا عادی شدن وضعیت لغو است، گفت: همه مدیران موظف هستند وظایف خود را به نحوشایسته انجام دهند .

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد