سرویس: سبلان ما
کد خبر: 80802
|
15:46 - 1398/01/16
نسخه چاپی

امام جمعه موقت شهرستان مشگین شهر:

آمریکا با تحریم حساب هلال احمر خوی استکباری خود را نشان داد

آمریکا با تحریم حساب هلال احمر خوی استکباری خود را نشان داد
امام جمعه موقت شهرستان مشگین شهر با اشاره به تحریم حساب هلال احمر توسط آمریکا، گفت: آمریکا خوی استکباری خود را بار دیگر با مسدود کردن حساب هلال احمر در خارج از کشور به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت الاسلام عبدالله رضایی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان کوثر اظهار کرد: سیل در برخی استان‌های کشور خسارت‌هایی را به‌وجود آورده و مردم را با مشکلات اساسی مواجه کرده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دولت‌مردان ومسؤولان فرمودند؛ برای بازسازی ویرانی‌های ناشی از سیل دست به دست هم دهیم تا بتوانیم درد این عزیزان را تا حد امکان تسکین دهیم.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر با اشاره به تحریم حساب هلال احمر توسط آمریکا، گفت: آمریکا خوی استکباری و وحشیگری خود را بار دیگر با مسدود کردن حساب هلال احمر در خارج از کشور به نمایش گذاشت.

رضایی درادامه با اشاره به تلاش‌های نیروهای مردمی، نیروهای مسلح و دستگاه‌های اجرایی در امدادرسانی به سیل‌زدگان بیان داشت: عده‌ای در کشور در صدد وارونه جلوه دادن تلاش شبانه‌روزی دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امام حسین (ع) سرمایه تمام مومنان عالم  است و با شعار هیهات من الذله راه سعادت، استقامت، آزادگی وعزتمندی را به بشریت نشان داد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد