سرویس: اجتماعی
کد خبر: 80833
|
18:07 - 1398/01/18
نسخه چاپی

رئیس حوزه هنری استان اردبیل خبرداد

ارسال 2676 اثر از هنرمندان سراسر کشور به هنرواره «انقلاب اسلامی؛ روایت ایرانی»

ارسال 2676 اثر از هنرمندان سراسر کشور به هنرواره «انقلاب اسلامی؛ روایت ایرانی»
رئیس حوزه هنری استان اردبیل از برگزاری مراسم اختتامیه هنرواره «انقلاب اسلامی؛ روایت ایرانی» اوایل اردیبهشت ماه در اردبیل خبرداد و گفت: 2676 اثر از هنرمندان سراسر کشور به این هنرواره ارسال شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، امیر رجبی رئیس حوزه هنری استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم اختتامیه  هنرواره «انقلاب اسلامی؛ روایت ایرانی» در اوایل اردیبهشت ماه سالجاری در اردبیل خبرداد و گفت:  2676 اثر از هنرمندان سراسر کشور به این هنرواره ارسال شده است.

وی به فراخوان هنرواره انقلاب اسلامی؛ روایت ایرانی اشاره کرد و گفت: فراخوان این هنرواره در رشته های طراحی پوستر، تصویرسازی، اینفوگرافی، عکس، موشن گرافی و کاریکاتور بود که پس از پایان مهلت دریافت آثار  مرحله داوری انجام گرفت که در نهایت آثار مربوط به  هنرمندان استان‌های اردبیل، تهران، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی به مرحله پایانی راه یافتند.

وی در پایان سخنان خود به اهداف برگزاری این هنرواره اشاره کرد و گفت:  هنرواره «انقلاب اسلامی؛ روایت ایرانی» به منظور تبیین کارنامه درخشان انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی و مقابله با تحریف تاریخ انقلاب و جلوگیری از تطهیر رژیم پهلوی، آثار هنری در جال برگزاری است.

 
انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد