سرویس: سیاسی
کد خبر: 80897
|
18:11 - 1398/01/22
نسخه چاپی

بیانیه نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در حمایت از سپاه پاسداران

بیانیه نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در حمایت از سپاه پاسداران
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل طی بیانیه‌ای ضمن حمایت از سپاه معظم از عموم مردم استان اردبیل جهت شرکت در راهپیمایی روز جمعه دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با انتشار بیانیه‌ای ضمن حمایت از سپاه معظم از مردم استان اردبیل جهت شرکت در راهپیمایی روز جمعه در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است؛ بسم الله الرحمن الرحیم نظام متفرعن حاکم بر دنیا در پی شکست ها و ناکامی‌های متعدد خود، حساس‌ترین سرمایه ملت و تراث شهداء و بنیان نظام مبارک اسلامی را هدف گرفته و با توهمی اضحوکه مانند، سپاه معظم و عزیز و محبوب القلوب ملت ما را در لیست تروریسم قرار داده است.

وظیفه دینی، ملی و عقلی ماست که دشمن را از این توهم بیرون بیاوریم و ثابت کنیم شان سپاه معظم ما آن قدر بلند است که دست خونریز و خیانت بار بدسگالان، بداندیشان و پلشت مآبان به آن نخواهد رسید. آنها باید عملا یاد بگیرند که شیرجه غوکان به برکان صدمه‌ای به ستاره‌ها نخواهد زد. از اهالی بصیر و حماسی استان اردبیل می خواهم در اداء دین بزرگ ملی و دینی با همت تمام در راهپیمایی روز جمعه در حمایت از سپاه معظم شرکت نمایند.

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد