سرویس: سیاسی
کد خبر: 80925
|
22:45 - 1398/01/24
نسخه چاپی

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل؛

هیچ گاه به دشمنان اجازه نخواهیم داد که وحدت و همدلی ملت ایران را پایمال کنند

هیچ گاه به دشمنان اجازه نخواهیم داد که وحدت و همدلی ملت ایران را پایمال کنند
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: هیچ گاه به دشمنان اجازه نخواهیم داد که وحدت و همدلی ملت ایران را پایمال کنند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سردارپاسدار جلیل بابازاده عصر امروز در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل اظهار داشت: اهانت‌ها و زیاده‌خواهی‌های دولت آمریکا بی‌پاسخ نمی‌ماند و این شیطنت‌ها هم‌افزایی ملت ایران را بیش از پیش ماندگارتر می‌کند.

وی بیان کرد: روز پاسدار و روز جانباز نماد ایستادگی ملت غیور ایران اسلامی در مقابل متجاوزان است و این اقدامات شرمانه فرصت مناسبی برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهیدان دفاع مقدس است که در این زمینه سپاه هیچ کم و کاستی در انجام وظایف خود انجام نخواهد داد.

 فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری و ادامه راه شهدای والامقام و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی برای ما یک اولویت اساسی بوده و در تلاش هستیم با به‌کارگیری این ظرفیت‌ها در راستای تحقق اهداف مورد نظر پیشگام باشیم.

بابازاده تصریح کرد: هیچ گاه به دشمنان اجازه نخواهیم داد که وحدت و همدلی ملت ایران را پایمال کنند چرا که هر اقدامی که دشمنان انجام می‌دهند انسجام و یکپارچگی ملت ایران را مضاعف می‌کند و این مسئله برای ما یک اولویت مهم و اساسی است تا بتوانیم به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

زعفراحدزاده مدیرکل کانون استان نیز بیان کرد: سپاه نهاد مردمی بوده و مهم‌ترین مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی است، شیطنت‌ها و انتصاب صفات ناروا به این نهاد نه‌تنها از محبوبیت آن نخواهد کاست و آینده‌سازان این مرز و بوم در کانون پرورش فکری هم آمادگی اجرای فرمان‌ها و نیز همکاری‌های لازم در راستای بالندگی بیش از پیش ملت ایران اسلامی را دارد.

انتهای پیام/ش

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد