سرویس: استانی
کد خبر: 80934
|
13:51 - 1398/01/25
نسخه چاپی

بمناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان انجام شد؛

برگزاری جشن یک هزار نفری منتظران مهدی در اردبیل + فیلم

برگزاری جشن یک هزار نفری منتظران مهدی در اردبیل + فیلم
بمناسبت فرا رسیدن ایام ولادت حضرت ولی عصر(عج) و نیمه شعبان جشن یک هزار نفری منتظران مهدی (عج) با همکاری موسسه بنیاد مهدویت اردبیل و اداره کل اموزش و پرورش در مهدیه اردبیل برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به مناسبت فرا رسیدن ایام ولادت حضرت ولی عصر(عج) و نیمه شعبان جشن یک هزار نفری منتظران مهدی (عج) با همکاری موسسه بنیاد مهدویت اردبیل و اداره کل اموزش و پرورش امروز ظهر در مهدیه اردبیل برگزارشد.

غلامحسن خلیلی محسنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، در حاشیه این جشن بزرگ اظهار داشت: بیش از 500 نفر از دانش اموزان مقطع ابتدایی و دوره اول متوسطه در این جشن بزرگ و مهدویت شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی دانش آموزان استان اردبیل نیز ویژه خواهران به میزبانی شهرستان نیر برگزار می شود افزود: بیش از 2 هزار دانش اموز دختر در تمامی مقاطع تحصیلی در این دوره از مسابقات قرانی شرکت می کنند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در برگزاری این جشن بزرگ گفت: امیدواریم با همکاری سایر موسسات مذهبی و مهدوی بتوانیم دانش اموزان و نسل جدید جامعه را باسیره ائمه اطهار(ع) آشنا کنیم.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد