سرویس: سیاسی
کد خبر: 80939
|
18:26 - 1398/01/25
نسخه چاپی

آنچه در سفر استاندار اردبیل به هشتجین خلخال گذشت

آنچه در سفر استاندار اردبیل به هشتجین خلخال گذشت
اتمام عملیات اجرای شبکه گازرسانی به ۱۲ روستا، قول مساعد برای زیرسازی و آسفالت مسیر روستایی، آبرسانی و تجهیز مدرسه درچند روستا و قدردانی از خدمات ستودنی و ماندگار سپاه در روستاهای محروم این منطقه از جمله موضوعاتی بود که در سفر یکروزه استاندار اردبیل به هشتجین خلخال اتفاق افتاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،استاندار اردبیل امروز به همراه فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، به بخش هشجین شهرستان خلخال سفر کرد؛ دیدار با امام جمعه هشجین و بازدید از پروژه های عمرانی  این منطقه از جمله برنامه های این سفر یکروزه بود.

 در این سفر استاندار اردبیل در بازدید از پروژه های راه سازی و آبرسانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان در روستای گلوجه که  در ۲۵ کیلومتری هشجین قرار دارد؛ اظهار داشت: با همکاری های صمیمانه و جهادی سپاه و دولت و همدلی و همیاری مردم این روستا کارهای ارزشمندی در جهت خدمت رسانی به مردم انجام گرفته است و مشکل راه ارتباطی و آب آشامیدنی اهالی این روستا مرتفع شده است.

در این بازدید که نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، بهنام جو برای زیرسازی و آسفالت ۳ کیلومتر از مسیر این روستا قول مساعد داد.

بهنام جو در ادامه خود به هشتجین از راه ارتباطی روستای طوییستان هشجین بازدید و در گفتگو با اهالی این روستا برای زیرسازی و آسفالت این مسیر، آبرسانی و تجهیز مدرسه این روستا دستور لازم را صادر کرد.

وی در جمع اهالی روستای طوییستان، گفت: این روستا از لحاظ منابع آبی مشکل آنچنانی ندارد و با مدیریت صحیح منابع آبی و اجرای طرح های آبیاری مدرن می توان علاوه بر تامین آب شرب مصرفی، نیاز کشاورزی ، باغداری و دامپروری را نیز تامین کرد.
 

تاکید استاندار اردبیل بر اقدامات ستودنی سپاه در مناطق محروم

استاندار اردبیل تصریح کرد: اقدامات و فعالیت های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با همکاری دستگاه های دولتی در روستاها و مناطق محروم ستودنی است.

وی گفت: سپاه با خدمت رسانی جهادی خود در دل مردم جای گرفته است، دشمنان انقلاب از همین موضوع وحشت دارند و سپاه را در لیست گروه های تروریستی قرار می دهند.

 بهنام جو سپس به  روستای پشگمان هشجین خلخال رفت و دربازدید از طرح عمرانی این روستا از اتمام عملیات اجرای شبکه گازرسانی به ۱۲ روستای این منطقه با هزینه بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان خبر داد و گفت: در ۶ ماهه نخست امسال با تزریق گاز و علمک گذاری، ۱۳۰۰خانوار روستایی خلخال از نعمت گاز بهره مند می شوند.

وی گفت: آسفالت ریزی راه ارتباطی پشگمان به برندق در برنامه ریزی راهسازی امسال قرار گرفته است.

استاندار اردبیل تاکید کرد: از اجرای طرح های کشاورزی و تولیدی در روستاها با پرداخت تسهیلات حمایت می کنیم..

بهنام جو سپس در جمع اهالی روستای کرنق خلخال بیان داشت: از عزیزان سپاه که در اجرا و تکمیل پروژه های مختلف ، اعم از پروژه های عمرانی ، زیرساختی و فرهنگی دست دولت را می گیرند تشکر می کنم ، سپاه خالصانه و بی ریا خدمت می کند و بدنبال منافع مادی نیست.

وی گفت: سپاه الگو و اسوه است.

در این سفر سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و برخی مدیران دستگاه های اجرایی استان و مسئولان محلی خلخال ،نماینده مردم خلخال حضور داشتند.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد