سرویس: اجتماعی
کد خبر: 80982
|
10:50 - 1398/01/28
نسخه چاپی

رئیس اصناف استان اردبیل:

اصناف اردبیل پیشقدم اجرای طرح جهاد همبستگی ملی/ مایحتاج سیل زدگان در حال تهیه است

اصناف اردبیل پیشقدم اجرای طرح جهاد همبستگی ملی/  مایحتاج سیل زدگان در حال تهیه است
رئیس اتاق اصناف استان اردبیل گفت: طرح "جهاد همبستگی ملی" یک دعوت ملی است که از طرف بسیج صورت گرفته و اتاق اصناف استان با جدیت از این طرح حمایت عملی می کند.

 شاپور رضایی افشار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، با تقدیر از اصل طرح "جهاد همبستگی ملی" بسیج و تاکید بر راهگشا بودن این طرح در حل مشکلات اساسی سیل زدگان، اظهار داشت: اصناف، کسبه و بازاریان استان اردبیل با هماهنگی بسیج اصناف این استان در اجرای  این طرح ملی پیشقدم شده اند.

وی افزود: مایحتاج ضروری سیل زگان از جمله آرد، لباس و مواد غذایی توسط اصناف استان اردبیل در حال جمع آوری است.

رئیس اتاق اصناف استان اردبیل بیان داشت: در بازدیدی که از مناطق سیل زده همچون لرستان و  آق قلا داشتیم به صورت حضوری با مشکلات اهالی فهیم و سیل زده این مناطق آشنا شدیم و تمام تلاشمان بر این است که تا جایی که می توانیم از آلام این عزیزان بکاهیم.

وی  ادامه داد: با توجه به عمق زیاد خسارت سیل، بایستی هرکس هر چه در توان دارد برای برطرف کردن مشکلات حادثه دیدگان و مردم سیل زده بکاربگیرد،فلذا در این شرایط  طرح یک کاسب ، یک کالای اساسی برای سیل زدگان یک دعوت ملی است  که از طرف بسیج صورت گرفته و  یقینا  اتاق اصناف با جدیت از این طرح حمایت عملی می کند.

رضایی افشار تصریح کرد: طرحطرح «جهاد همبستگی ملی»یک طرح کامل بوه  و در واقع همان تقسیم کار و برنامه‌ریزی برای هر صنف و گروه اجتماعی در راستای کمک به سیل‌زدگان است.

 طبق طرحطرح «جهاد همبستگی ملی» هر مسجد یک منزل مسکونی و هرکاسب تامین  یک کالای اساسی برای سیل زدگان را عهده دار خواهد شد.

انتهای پیام/ م ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد