سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81014
|
19:36 - 1398/01/29
نسخه چاپی

نخستین رویداد ملی استارتاپی سلامت دهان و دندان در اردبیل آغاز به کار کرد

نخستین رویداد ملی استارتاپی سلامت دهان و دندان در اردبیل آغاز به کار کرد
نخستین رویداد استارتاپی سلامت دهان و دندان با بررسی ایده های برتر در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، عصر امروز نخستین رویداد استارتاپی سلامت دهان و دندان با حضور ایده پردازان 11 استان کشور و با هدف بررسی ایده های برتر در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل آغاز شد.

عمران حاج محمدی رئیس دانشکده دندانپزشکی اردبیل، در جمع خبرنگاران گفت: این رویداد به منظور کمک به توسعه فناوری و ارائه تسهیلات به دانشجویان علاقه‌مند و صاحب ایده به صورت هدفمند از ۲۸ فروردین ماه به مدت ۳ روز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برپا شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این استارت آپ شناسایی ایده‌های نو و برتر در حوزه سلامت دهان دندان جهت تجاری‌سازی این ایده‌ها و ایجاد اشتغال است.

حکمت فر، دبیر اجرایی این رویداد عنوان کرد: ۱۰۰ نفر از ۱۱ استان کشور از جمله استان‌های مازندران، آذربایجان شرقی و غربی،‌ بوشهر، همدان، کردستان، خراسان رضوی در این رویداد شرکت کرده‌اند. 

وی با بیان اینکه ۸ مربی و ۵ داور ملی در مدت ۳ روز ارزیابی ایده‌ها را بر عهده دارند، تصریح کرد: در پایان از ۳ ایده برتر تقدیر شده و صاحبان ایده‌های برتر از حمایت مالی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و پارک علم و فناوری استان اردبیل برخوردار می‌شوند. 

دبیر اجرایی نخستین رویداد سلامت دهان و دندان  گفت: مهمترین محورهای این استارتاپ ویکند در حوزه‌هایی همانند نانوفناوری در تشخیص بیماری‌های دهان و دندان، سلول‌های بنیادی در دندان‌پزشکی باز ساختی، ارتودنسی هوشمند دندان‌ها و بیومتریال‌های دندانپزشکی است.

انتهای پیام/ ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد