سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 81023
|
16:26 - 1398/01/30
نسخه چاپی

با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان اردبیل انجام شد؛

مراسم تشییع پیکر خدمتگزاران اداره کل بنیاد مسکن اردبیل برگزار شد+فیلم

مراسم تشییع پیکر خدمتگزاران اداره کل بنیاد مسکن اردبیل برگزار شد+فیلم
با حضور پرشور مردم و مسئولان مراسم تشییع دو امدادگر بنیاد مسکن اردبیل که برای کمک‌رسانی به لرستان اعزام شده بودند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  پیکر پاک مرحوم رضا حبوبی و مهدی صادق‌زاده دو کارمند بنیاد مسکن اردبیل از مقابل مصلی اردبیل به سمت آرامستان‌های غریبان و بهشت زهرا اردبیل برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نماز میت بر سر دو پیکر پاک این دو امدادگر اقامه کرد.

مجلس شام غریبان نیز بعد از نماز مغرب و عشا جمعه 30 فروردین در مسجد ولی عصر واقع در میدان جهاد دایر خواهد شد.

خبرگزاری تسنیماین ضایعه بزرگ را به هموطنان و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای بازماندگان، صبر جزیل خواهان است.

وزیر کشور رحمانی فضلی نیز در پیامی درگذشت دو جهادگر عازم لرستان در حادثه تصادف را تسلیت گفت.

پیام تسلیت به این شرح است:

وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا

وقوع حادثه تصادف منجر به درگذشت دو تن از جوانان غیور اردبیل، در مسیر عزیمت جهادی به مناطق سیلزده لرستان، موجب تاثر و اندوه بسیار است.

این جوانان جهادگر که به نیت جلب رضایت پروردگار و برای یاری هموطنانشان، خطر کردند و در این راه، از جان عزیز خویش گذشتند، مصداق کامل ایثار در این زمانه هستند؛ این جوانان مومن و انقلابی و دیگر یارانشان، که از سرتاسر  ایران، در مناطق سیلزده، در حال جهاد و خدمت به مردمند، ایران دوستی و انسان دوستی را نه در شعار ، بلکه در عمل معنا کردند.

با تسلیت و تعزیت فقدان این دو عزیز، غفران و رحمت واسعه الهی را برای آنان و شفای عاجل برای مجروحان حادثه مسألت دارم.

استاندار اردبیل نیز به همراه معاونان ، مشاور امور ایثارگران و فرماندار اردبیل با حضور در منزل مرحوم رضا حبوبی از جان باختگان سانحه تصادف خودروی امدادگران بنیاد مسکن استان که برای خدمت رسانی به مناطق سیل زده لرستان عازم بودند ، مصیبت وارده را تسلیت و برای خانواده و بازماندگان آن مرحوم صبر جمیل مسئلت کرد.

اکبر بهنامجو گفت : حامل پیام تسلیت رئیس جمهور کشورمان هستم.

وی بیان کرد: دکتر روحانی در تماس تلفنی ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار ایثارگران بنیاد مسکن این مصیبت وارده را تسلیت گفتند و برای آن مرحومین علو درجات و برای بازماندگان صبر مسئلت کردند.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد