سرویس: اردبیل
کد خبر: 81053
|
12:10 - 1398/02/02
نسخه چاپی

مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور اردبیل

مراسم ازدوج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان در اردبیل برگزار می شود

مراسم ازدوج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان در اردبیل برگزار می شود
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اردبیل از برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی این دانشگاه خبرداد و گفت: این مراسم با حضور 34 زوج دانشجوی دانشگاه پیام نور از سراسر استان 8 اردیبهشت ماه در اردبیل برگزار می شود.

حجت الاسلام حمید علی نسب مسئول نهاد نمایندگی دانشگاه پیام نور استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، از برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی این دانشگاه از سراسر استان در اردبیل خبرداد و گفت: در این مراسم که 8 اردیبهشت سالجاری در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی دانشگاه برگزار خواهد شد، 34 زوج دانشجو از مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور استان اردبیل به خانه بخت می روند.

وی در ادامه سخنان خود به تبیین اهمیت برگزاری مراسم ساده ازدواج در شرایط فعلی جامعه پرداخت و گفت: این مراسم جهت الگوسازی در بین نسل جوان برگزار می شود و انتظار داریم خانواده ها با بهره گیری از تعالیم اسلامی با برگزاری مراسمات ساده زمینه های ازدواج جوانان را بیشتر فراهم کنند.

علی نسب در ادامه سخنان خود به بیان ویژگی های ازدواج دانشجویی پرداخت و گفت: افزایش بینش زوجین، شرکت در کلاس های آموزشی و مهارتی و رعایت سن مناسب در انجام ازدواج از جمله عوامل تاثیرگذار در پایداری ازدواج های دانشجویی است.

وی با بیان این که برنامه ازدواج دانشجویی در دانشگاهها با سه هدف دنبال می شود، افزود: اهمیت دادن و توجه به ازدواج در دوران دانشجویی، ترویج ازدواج به هنگام ، آسان و حمایت از دانشجویان و دلگرمی آنان اهدافی است که دنبال می شود. 
علی نسب گفت: ازدواج اگر به هنگام نباشد، آسیب های فراوانی را بدنبال دارد و باعث تاخیر در فرزند آوری شده و تبعات منفی دیگری را نیز در پی دارد. 

وی با بیان اینکه تمام سعی و تلاش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها حل مشکل ازدواج جوانان و ترویج ازدواج آسان است، گفت: زوجین دانشجو با اعزام به سفر زیارتی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، بمدت 4روز در شهر مقدس مشهد اسکان داده می شوند و یک وعدۀ غذایی را میهمان سفرۀ امام رضا علیه السلام خواهند شد.

انتهای پیام/ج

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد