سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81054
|
13:19 - 1398/02/02
نسخه چاپی

فرمانده انتطامی استان اردبیل:

تاجر قلابی در اردبیل دستگیر شد

تاجر قلابی در اردبیل دستگیر شد
فرمانده انتطامی استان اردبیل گفت: تاجر قلابی با کلاهبرداری بیش از ۱۰ میلیارد ریالی در اردبیل دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سردار هوشنگ حسینی،پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با دریافت گزارش و یک فقره پرونده مبنی بر کلاهبرداری تاجر قلابی بررسی این پرونده به صورت ویژه توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی اردبیل آغاز شد.

وی گفت: متهم این پرونده با معرفی خود به عنوان تاجر به بازاریان و انتساب خود به یکی از بازیگران معروف کشور اقدام به ارائه چک‌های بی‌محل و کلاهبرداری از بازاریان کرده است.

فرمانده انتطامی استان اردبیل افزود: این کلاهبردار و تاجر قلابی 51 ساله به مبلغ بیش از 10 میلیارد ریال چک بی‌حل در ازای خرید گردو و خرما کرده که پس از بررسی‌های انجام شده اتهام این فرد محرز شد.

حسینی تصریح کرد: با محرز شدن اتهامات این فرد و شناسایی محل سکونت وی، کلاهبردار حرفه‌ای دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به اتهامات خود اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد تا نسبت به جرائم وی رسیدگی‌های لازم انجام شود.

فرمانده انتطامی استان اردبیل با اشاره به اتهامات این فرد بیان کرد: سه فقره جعل و کلاهبرداری، یک فقره صدور چک بی‌محل و دو مورد فرار از زندان در پرونده این فرد وجود دارد.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد