سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81057
|
14:35 - 1398/02/02
نسخه چاپی

مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل:

پل معلق شیشه‌ای هیر را رییس جمهور افتتاح می کند

پل معلق  شیشه‌ای هیر را رییس جمهور افتتاح می کند
مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: اولین پل معلق تمام شیشه‌ای شهر هیر همزمان با سفر ر ییس جمهور افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،نادر فلاحی،ظهر امروز در بازدید از پل شیشه ای هیر  گفت: پل معلق شیشه‌ای هیر از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و یکی از طرح‌های ارزشمند در حوزه اقتصاد مقاومتی است که به دست مهندسان بومی اجرایی و عملیاتی شده است، که در نوع خود می‌تواند حوزه گردشگری منطقه هیر را متحول کند.

وی افزود: پروژه بزرگ تمام شیشه‌ای هیر، در این چهار دهه انقلاب اسلامی دستاوردی عظیم در حوزه گردشگری محسوب می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: پل تمام شیشه‌ای معلق و قوسی شکل هیر که در حال ساخت است دستاورد خلاقانه مهندسان کشورمان است که همزمان با سفر ریاست محترم جمهور افتتاح خواهد شد وگردشگران می‌توانند از این پروژه منحصربه فرد استفاده کنند.

فلاحی به میسر شدن راه دسترسی و شبکه برق رسانی اشاره کرد و افزود: برای این پروژه حدود ۶۲۰۰ میلیارد ریال جهت شبکه برق رسانی و حدود ۸ میلیارد ریال اعتبار برای راه دسترسی به این پروژه از طرف اداره کل میراث فرهنگی هزینه خواهد شد.

وی بیان کرد: هدف ما از ایجاد پروژه‌های گردشگری در استان این است که بتوانیم همه ساله به نیت جذب گردشگران از سرتاسر جهان به ویژه گردشگران داخل کشور شرایط خاصی را فراهم کنیم تا گردشگران از این بستر‌ها به عنوان اولین مقصد گردشگری استفاده کنند.
انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد