سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81058
|
15:11 - 1398/02/02
نسخه چاپی

گلزار شهدا در استان اردبیل ساماندهی می شود

گلزار شهدا در استان اردبیل ساماندهی می شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: گلزار شهدا در سطح استان ساماندهی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، یاسر شاهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل امروز در جلسه کارگروه گلزار شهدای شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: مزار شهدا از قداست خاصی برخوردار است و باید از این قداست پاسداری کرده و وظیفه خود را در قبال مردم و خانواده‌هایشان انجام دهیم.

وی از مرمت مزار شهدای شهر اصلاندوز در آینده نزدیک و ساماندهی مزار شهدای شهر اصلاندوز و اولتان پارس‌آباد خبر داد و افزود: ساخت المان در مزار شهدای اولتان، تکمیل مزار شهدای وادی الرحمت و مجتمع فرهنگی اداره بنیاد شهرستان پارس‌آباد جزو اولویت‌ها بوده که پیگیری می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل ساماندهی گلزار شهدا در سطح استان را از برنامه‌های مهم برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه اقدامات اساسی و لازم انجام می‌شود.

 فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز در این جلسه بیان کرد: تمام مسئولان شهرستان در خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران، همکاری در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بنیاد شهید و شرکت در مراسم و دیدار از خانواده‌های گرانقدر شهدا و ایثارگران همیشه ثابت قدم است چرا که مسئولان با فرهنگ ایثار  و شهادت  بیگانه نیستند و امنیت و آسایش و پست و مقام خود را در سایه خون شهدا می‌دانند.  

علی علایی از اختصاص اعتبار برای مرمت گلزار شهدای وادی الرحمت، اصلاندوز و مجتمع فرهنگی خبر داد و افزود: مزار شهدا به عنوان زیارتگاه برای اهالی مردم شریف مغان است و ما نهایت تلاش خود برای ساماندهی این مکان‌ها می‌کنیم.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد