سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81127
|
15:44 - 1398/02/06
نسخه چاپی

امام جمعه خلخال:

خلخال از زیرساخت سد محروم است

خلخال از زیرساخت سد محروم است
امام جمعه خلخال با اشاره به وضعیت سدهای موجود در استان اردبیل و به تفکیک در هر شهرستان گفت: متاسفانه شهرستان خلخال از این زیرساخت‌ها محروم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خلخال با اشاره به وضعیت سدهای موجود در استان اردبیل و به تفکیک در هر شهرستان گفت: متاسفانه شهرستان خلخال از این زیرساخت‌ها محروم است.

وی با اشاره به برگزاری همایش مشاهیر و مفاخر خلخال خواستار نگاه پرمفهوم صدا و سیما به بحث مطرح شدن مشاهیر شهرستان شد و گفت: آیت الله یکتایی و سایر مشاهیر و امیر سرتیب محمدی فر جزو مشاهیر و مفاخر خلخال هستند که باید اسم آنان بر صفحات گسترده رسانه ملی دیده شود و ما انتظار داریم صدا وسیما با جدیت به این موضوع پرداخت نماید.

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود به تونل جاده خلخال به اسالم اشاره کرد و گفت: با ساخت این تونل 5/2 کیلومتری  یازده کیلومتر از مسافت جاده صعب العبور و کولاکی جاده اسالم که بیش از هفت ماه در سال وضعیت بحرانی دارد کوتاه و تردد روان می‌شود که نیازمند پیگیری از وزارت‌ راه و شهرسازی است.

اسدی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از استاندار اردبیل در خصوص پیگیری برخی پروژه‌های عمرانی شهرستان خلخال بیان داشت: با اطلاعات اعلام شده از سوی اداره کل راه وشهرسازی و سایر مسؤولان کشوری و استانی، استاندار اردبیل موضوعات مطرح شده از جمله جاده خلخال میان‌رودان و سایر پروژه‌ها را پیگیری می‌کنند.

امام جمعه خلخال شهادت تنی چند از شیعیان و طلاب در عربستان سعودی به دست رژیم آل سعود را محکوم کرد و گفت: در این جنایت صدای هیچ یک از مجامع حقوق بشر در نیامد در حالی که اگر از دماغ مزدوران خودشان قطره‌ای خون بچکد دنیا را از این ماجرا پر می‌کنند.

انتهای پیام/ش

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد