سرویس: سیاسی
کد خبر: 81173
|
09:53 - 1398/02/09
نسخه چاپی

نظر امامان جمعه اهل‌تسنن اردبیل درباره اعدام شیعیان توسط آل سعود؛

اعدام جمعی شیعیان؛ رسوایی دیگر برای آل سعود / حفظ وحدت سپر امت اسلامی است

اعدام جمعی شیعیان؛ رسوایی دیگر برای آل سعود /  حفظ وحدت سپر امت اسلامی است
امامان جمعه اهل‌تسنن استان اردبیل اعدام جمعی از شیعیان توسط آل سعود را محکوم کردند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، امامان جمعه اهل‌تسنن استان اردبیل اعدام جمعی از شیعیان توسط آل سعود را محکوم کردند.

 حجت الاسلام سید یاور مرادی امام جمعه اهل تسنن عنبران با محکومیت اقدام اخیر ال سعود در اعدام شیعیان این کشور، به خبرنگارسبلان‌مااظهار داشت: جنایات آل سعود آبروی اسلام و مسلمانان را در دنیا برده است.

وی تاکید کرد: این جنایت هولناک آل سعود در اعدام ۳۷ شهروند شیعی اقدام زشتی بود که خود پیامبر اکرم (ص) نیز چنین اقداماتی را نفی و نهی کرده است.

 مرادی تصریح کرد:  این کار درستی نیست که آل سعود با ادعاهای واهی و به اسم اسلام گردن شیعیان  این کشور را بزند؛ این اقدام مثل ماجرای خاشقچی رسوایی دیگری برای آل سعود بود. 

شیخ حکمت‌الله رمضانی امام جمعه اهل تسنن هشتجین خلخال نیز در محکومیت اعدام جمعی از شیعیان توسط آل سعود، به خبرنگارماگفت: کسانی که دست به چنین اقداماتی می زنند از اسلام خارج هستند و خداوند انتقام این فقرا را از این جنایتکاران خواهد گرفت.

 وی تصریح کرد: حتی در قرآن آمده است کسی که بنده ای را بدون محاکمه و گناه  بکشد مثل این است که همه  انسانها را کشته است.

شیخ رمضانی تاکید کرد: حفظ وحدت سپر ما مسلمانان است و  تمام مسلمانان اعم از شیعه و اهل تسنن با براداری، انسجام و و حدت باید جلوی جنایاتهای  این چنینی  آل سعود بایستند.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد