سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81307
|
17:28 - 1398/02/17
نسخه چاپی

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل

درک تکلیف، مهمترین وظیفه دانشجویان در گام دوم انقلاب است/ تاکتیک تهاجمی در فضای مجازی اتخاذ شود

درک تکلیف، مهمترین وظیفه دانشجویان در گام دوم انقلاب است/ تاکتیک تهاجمی در فضای مجازی اتخاذ شود
مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: تبیین و روشنگری مسائل مختلف و حضور فعال در شبکه های اجتماعی دو اصل مهمی است که دانشجویان بسیجی باید سرلوحه امور خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، پرویز پرزور مسئول سازمان بسیج دانشجویی دانشجویی استان اردبیل در همایش ابلاغ برنامه های بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه اجتماع دانشجویان بسیجی از جمله اجتماعات اصحاب حق است، به تحلیل  رویایی دشمنان در عرصه فعلی پرداخت و گفت: دشمنان اسلام با شکست در دهه‌های گذشته این بار  با جبهه بندی ترکیبی به انقلاب اسلامی حمله کردند تا به اهداف شوم خود برسند.

وی جنگ های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در کنار تحمیل تحریم های سنگین تر را در راستای جنگ ترکیبی دشمنان اسلام به ایران عنوان کرد و گفت: این خود گویای نزدیکی نبرد نهایی جبهه حق با دشمنان اسلام است.

پرزور با بیان اینکه آمریکا این بار از سر استیصال هرچه در توان داشته رو کرده است، گفت: در برابر این نبرد سنگین، ما بعنوان سربازان انقلاب هر لحظه باید آماده رویارویی با دشمنان اسلام در همه ابعاد باشیم.

وی در ادامه سخنان خود به ریزش ها و رویش های انقلاب اسلامی در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: ما باید با تمام توان سعی کنیم تا با کسب بصیرت در صف رویش های انقلاب قرار گیریم.

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: درک تکلیف از جمله مهمترین وظیفه دانشجویان بسیجی در گام دوم انقلاب است چراکه بسیجیان بدون واسطه مجری اوامر مقام معظم رهبری هستند بنابراین باید در هر لحظه اماده درک بیانات و اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند تا در صورت لزوم وارد عمل شوند.

وی به رویکرد بسیج دانشجویی در سال جدید اشاره کرد و گفت: حل مسائل انقلاب، برطرف کردن مشکلات مردم در حد توان و کار تربیتی و پرورش نیروهای در تراز انقلاب از جمله ماموریت های بسیج دانشجویی در سال جدیداست.

وی قضیه سیل اخیر در کشور و بسیج مردم برای حل مشکلات مناطق سیل زده را نمونه بارز کار تشکیلاتی عنوان کرد و گفت: گروه های جهادی در این عرصه بعنوان تخصصی ترین گروه های حاضر در مناطق سیل زده، مصداق کار تشیلاتی برای حل مشکلات مردم و تربیت نیروهای در تراز انقلاب اسلامی است.

لزوم اتخاذ تاکتیک تهاجمی در فضای مجازی

حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل در این همایش با بیان اینکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال 98 سال شکست دشمن است، گفت: شاخص های ارائه شده توسط کارشناسان نشان دهنده این است که دشمن هم از لحاظ علمی و هم از لحاظ معنوی در سال پیش رو با شکست مواجه خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به گفتمان مقاومت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تبیین و روشنگری مسائل و مختلف و حضور فعال در شبکه های اجتماعی دو اصل مهمی است که دانشجویان بسیجی باید سرلوحه امور خود قرار دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان اردبیل در ادامه سخنان خود از ضعف عملکرد دانشجویان بسیجی در خصوص حضور گسترده در شبکه های اجتماعی انتقاد کرد و گفت: اگر در گذشته حالت تدافعی داشتیم  از امسال باید حالت تهاجمی در پیش بگیریم و ما با ایجاد شبهه در افکار و اعمال دشمنان انها را وادار به عقب نشینی در فضای مجازی کنیم.

در ادامه این نشست مدیرت های بسیج دانشجویی به تشریح برنامه های سال 98 پرداختند.

انتهای پیام/ج

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد