سرویس: اقتصادی
کد خبر: 81392
|
02:01 - 1398/02/23
نسخه چاپی

مشاور رییس مجلس:

آمریکا تنها تظاهر به جنگ می کند/کاسبان ترس آب در آسیاب دشمن می ریزند

آمریکا تنها تظاهر به جنگ می کند/کاسبان ترس آب در آسیاب دشمن می ریزند
مشاور رییس مجلس با بیان اینکه کاسبان ترس آب در آسیاب دشمن می ریزند گفت:امروز ما دلایل محکم و متقنی داریم که آن چیزی را که امریکایی ها مطرح می کنندمانور جنگ است نه خود جنگ یعنی تظاهر به جنگ می کنند.

منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگارسبلان‌ما، اظهار داشت:هر حمله و جنگ دارای قراین وشواهدی است که ما امروز در حاشیه کشور مشاهده نمی کنیم.

وی افزود:آماده شدن برای یک جنگ در منطقه مستلزم جابه جایی ها استقرار ها و پشتیبانی ها  است.

مشاور رییس مجلس  گفت: امروز ما دلایل محکم و متقنی داریم که آن چیزی را که امریکایی ها مطرح می کنندمانور جنگ است نه خود جنگ؛ یعنی تظاهر به جنگ می کنند.

وی با بیان اینکه کاسبان ترس آب در آسیاب دشمن می ریزند تصریح کرد:تظاهر به  جنگ می کنند تا رعب و وحشت در دل مسئولینی که می ترسند بیاندازند و براساس این ترس می خواهند اراده خود را بر مردم ایران غالب کنند.

حقیقت پور ابراز داشت:اگر رهبر انقلاب می فرمایند جنگ اتفاق نمی افتد بنده نیز به عنوان یک کارشناس نظامی عرض می کنم این اظهار نظر دقیق ترین برآورد است.

مشاور رییس مجلس بیان کرد:امروز امریکایی ها نه آرایش جنگی دارند و نه تحمل خسارت مادی دارند و نه می توانند کشته های خود را تحمل کنند و برعکس امروز ما آمادگی بلندی داریم و مردمی داریم که  سیل کمک ها را برای سیل زدگان روانه می کنند چنین ملتی هر دشمنی را در طوفان خشم خود نابود خواهد کرد.

وی افزود:آمریکایی شدیدا نیازمند مذاکره هستند انتخابات نزدیک است و ترامپ هیچ دستاوردی سیاسی کسب نکرده است روابط بین اروپا و غرب با چالش هایی روبه رو است ، با چین در عرصه اقتصادی و کره شمالی در عرضه موشکی در حال زور ازمایی است و در امریکا جنوبی دچار چالش سیاسی اقتصادی شده، در سوریه عراق و افغانستان موفق نبوده اینها پرونده های مکدری  برای دونالد ترامپ است.

حقیقت پور اظهار داشت:آقای پمپئو سال گذشته در این موقع12 شرط برای جمهوری اسلامی ایران مقرر کرد اما دیروز رییس جمهور آمریکا ضمن لغو این شروط می گوید می خواهیم تنها ایران سلاح هسته ای نداشته باشد درحالی که سالهای قبل از برجام رهبری فتوا دادند دنبال بمب هسته ای نیستم.

مشاور رییس مجلس در پایان گفت:اینجا سوریه و عراق نیست اینجا ایران  است ما اهل جنگ نیستیم اما اگر جنگی به ما تحمیل شود زمین زمان را برایشان تبدیل به جهنم می کنیم .

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد