کد خبر: 81427
|
13:24 - 1398/02/25
نسخه چاپی

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل:

طرح جامع گردشگری منطقه " بولاغلار نیر" تکمیل می‎شود

طرح جامع گردشگری منطقه " بولاغلار نیر" تکمیل می‎شود
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: ساماندهی منطقه گردشگری بولاغلار نیر در قالب طرح جامع گردشگریدر اولویت قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،مسعود امامی یگانه  ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت شهرستان نیر، اظهار داشت: این شهرستان به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری فراوان اعم از مناظر بکر طبیعی و آب های گرم معدنی، نقش مهمی را در جذب گردشگر به استان ایفا می کند.

وی ضمن اشاره به اهمیت شهر نیر به عنوان مدخل ورودی استان اردبیل بیان داشت:همه ساله گردشگران بسیاری، از نقاط مختلف کشور از شهر نیر وارد استان می شوند که این امر نشانگر ضرورت ساماندهی خیابان ها و مناظر شهری است.

 سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و افزایش تردد مسافران در این ایام، ساماندهی وضعیت خیابان اصلی شهر نیر بسیار حائز اهمیت است که با هماهنگی های انجام گرفته به دنبال اجرای آن هستیم.

وی افزود: یکی دیگر از خواسته های به حق مردم این منطقه، تعیین تکلیف کمربندی شهرستان نیر است که دفتر فنی استانداری مسئولیت پیگیری آن را بر عهده دارد.

امامی یگانه اضافه کرد:بسیاری از مردم نقاط مختلف کشور، شهر نیر را با منطقه بولاغلار می شناسند، لذا ساماندهی وضعیت این منطقه در قالب طرح جامع گردشگری، جزو اولویت های اصلی این شهرستان است.

ه گفت: برای بررسی وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان نیر ، جلسه ای با حضور فرماندار و همچنین دستگاه های ذیربط، جهت رفع مشکلات عمرانی برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد