سرویس: اقتصادی
کد خبر: 81439
|
12:35 - 1398/02/26
نسخه چاپی

فرصت یک هفته ای استاندار اردبیل به فرمانداران شهرستانها / گزارش‌گیری دقیق از فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی تهیه شود

 فرصت یک هفته ای استاندار اردبیل به فرمانداران شهرستانها /  گزارش‌گیری دقیق از فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی تهیه شود
استاندار اردبیل گفت: به منظور بررسی میزان تعهدات و اشتغال متعهد شده واحدهای صنعتی و تولیدی اردبیل گزارش گیری دقیق و کامل انجام پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام‌جو صبح امروز در کارگروه تخصصی اشتغال که در سالن جلسات شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: تعداد تعهدات و کارآفرینی‌های متعهد شده در واحدهای تولیدی و صنعتی استان در قبال دریافت تسهیلات، برنامه‌های انجام یافته، حجم آورده بانک‌ها و سرمایه نیازمند استخراج و جمع‌بندی نهایی است. 

 وی افزود: فرمانداران در قالب تشکیل کمیته‌های شهرستانی ظرف یک هفته آتی فرصت خواهند داشت تا از تمامی طرح‌های تولیدی و صنعتی با ترکیبی از چهار نماینده فرمانداران، دستگاه‌مرتبط، بانک عامل و نماینده اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گزارش گیری کامل از واحدهای تولیدی مذکور را انجام دهند. 

استاندار اردبیل با بیان اینکه در شهرستان‌ها نیز معاون فرمانداران می‌بایست بررسی دقیق و جامعی از طی فرایند مذکور در احصا و جمع‌بندی آمار نهایی طرح‌های تولیدی و صنعتی داشته باشند،تصریح کرد: برخورداری از آمار جامع و کامل در تصمیم‌گیری‌های با دقت و اصولی مفید واقع می‌شود. 

بهنام‌جو یادآور شد: فرم‌های مرتبط برای احصا آمار و نحوه فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی باید یکسان‌سازی شده و قالب طرح هماهنگ ردیف‌های سرمایه‌گذاری، موضوع و تعهدات انجام یافته مشخص و اعلام شوند. 

وی در ادامه بیان داشت: منابع استان در بخش اعتبارات مرتبط با صندوق توسعه ملی باید پیگیری شود تا با هدف رونق واحدهای تولیدی و صنعتی و ایجاد کارآفرینی مورد انتظار در بخش‌هایی که نیازمند عقد قراردادهای جدید و افزایش جذب و پرداختی‌ها هستیم به چشم انداز ترسیم شده دست یابیم. 

استاندار اردبیل به نقش مهم بانک‌های عامل برای اعطای تسهیلات و کمک به بخش‌های اقتصادی و تولیدی استان نیز تاکید کرد و افزود: افزایش همکاری و مشارکت بانک‌ها برای معرفی به موقع طرح‌ها و رفع مشکل سرمایه در گردش سرمایه گذاران عامل مهمی در رونق تولید خواهد بود.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد