سرویس: سیاسی
کد خبر: 81453
|
14:50 - 1398/02/28
نسخه چاپی

تکذیبیه؛

تکذیب خبر «جام سه هزار ساله ماننایی اردبیل رونمایی می شود»

 تکذیب خبر «جام سه هزار ساله ماننایی اردبیل رونمایی می شود»
پیرو انتشار خبری با عنوان «جام سه هزار ساله ماننایی اردبیل رونمایی می شود» از قول مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سوی برخی رسانه ها در تاریخ 18/2/98 و انتشار آن بطور پیوسته در برخی از خبرگزاری ها متن تکذیبیه به شرح ذیل جهت انتشار در اسرع وقت به سایت های انتشار دهنده این مطلب ارسال گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، در تاریخ 7/1/98 خبری با عنوان «کشف جام سه هزار ساله در استان اردبیل» در سایت روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل منتشر گردید که با توجه به اهمیت آن، این خبر در سطح وسیعی انتشار یافت.

اما خبر منتشره در تاریخ ۱۸/۲/۹۸ از سوی برخی رسانه ها به نقل از مدیر کل میراث فرهنگی به کذب منتشر گردیده که متاسفانه از سوی رسانه های رسمی و غیر رسمی و رسانه های معاند نظام نیز مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

بدین وسیله به اطلاع علاقه مندان به حوزه های مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می رساند این خبر کذب محض بوده و مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل هرگونه اظهار نظر از قول وی در ارتباط با این موضوع را قویا تکذیب می کند.

بنابراین با توجه به گسترش فعاليت هاي اداره كل ميراث فرهنگي استان اردبيل در ماه هاي اخير در جهت توسعه استان و به تبع فضای اطلاع رسانی در سطح کشور و به ويژه در سطح استان اردبیل، همچنین افزایش اخبار کذب در فضاهای غیررسمی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تمامی مخاطبان این مجموعه خواهشمند است تا کلیه اخبار و برنامه های اداره کل را از طریق سایت اطلاع رساني اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل پیگیری نمایند.

اردبيل به عنوان مهد تشیع در تمامي ادوار تاريخ و حال حاضر و به ويژه در دوره صفويه محور وحدت ملي و يكپارچگي جغرافيايي در كشور بوده و خط مشي اداره كل ميراث فرهنگي استان نيز در اين راستا با پيروي از منويات مقام معظم رهبري و زير پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران دركنار توسعه استان، كمك به تحكيم وحدت و يكپارچكي در كشور است.

اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل انتشار هرگونه مطلب تفرقه افکنانه که در سایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر می شود را تکذیب نموده و از رسانه های رسمی و غیر رسمی و افرادی که در حال فعالیت در این حوزه هستند تقاضا دارد تا به دور از انتشار مطالب جهت دار و تنش زا، راهبرد تنویر افکار عمومی و احترام به وحدت ملی را در پیش بگیرند.

 

روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد