سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81480
|
17:51 - 1398/02/31
نسخه چاپی

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نوراردبیل خبرداد

مسابقه " بهار رحمت" ویژه ماه رمضان در اردبیل برگزار می شود

مسابقه " بهار رحمت" ویژه ماه رمضان در اردبیل برگزار می شود
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اردبیل از برگزاری مسابقه " بهار رحمت" ویژه دانشگاهیان این دانشگاه در اردبیل خبرداد و گفت: به شرکت کنندگان در این مسابقه گواهی ضمن خدمت نیز اهدا می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت الاسلام  حمید علی نسب، مسئول دفتر نهاد نمایندگی  مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار  از برگزاری مسابقه  "بهار رحمت" در این دانشگاه خبر داد و گفت: دانشگاهیان دانشگاه پیام نور می توانند جهت ثبت نام  و آشنایی با مزایای این دورهی علمی و مسابقه فرهنگی به پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان مراجعه  کنند.

وی به برگزاری دوره های مشابه در سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی جهت فراگیری آموزه های دینی است و دوره های آموزش از راه دور و مجازی می تواند بهترین راه کسب این معارف قلمداد شود.

علی نسب همچنین از استقبال خوب خانواده دانشگاهیان از طرح  پیشین نام برده و افزود: دوره " بهار رحمت" ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور استان اردبیل  برگزار می شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی  مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اردبیل  در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: در این دوره درس هایی تحت عناوین،. آداب و اسرار نماز، اندیشه سیاسی امام خمینی( ره) ، تبیین گام دوم انقلاب اسلامی، ارائه خواهد شد.

 وی در پایان سخنان خود به نحوه ثبت نام و شرکت در این دوره معرفتی اشاره کرد و گفت: ارائه گواهی آموزش ضمن خدمت به کارکنان دانشگاه به مدت 42 ساعت آموزشی ضمن خدمت،  ارائه گواهی فرهنگی به اساتید، شرکت در قرعه کشی 5 عدد جایزه نقدی 500هزار ریالی به دانشجویان از جمله مزایای این دوره است.

علی نسب تصریح کرد: علاقمندان جهت شرکت در این دوره می توانند با مراجعه به  پایگاه اینترنتیhttp://ardabilpnu.nahad.irنسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد