سرویس: اقتصادی
کد خبر: 81485
|
10:56 - 1398/03/01
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

سال گذشته 185 پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی اردبیل اجرا شد

سال گذشته 185 پروژه محرومیت‌زدایی  بسیج سازندگی اردبیل اجرا شد
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سال گذشته در سطح استان ۱۸۵ پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان به مرحله اجرا رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران گفت: بسیج سازندگی استان اردبیل با جدیت و اهتمام ویژه به دنبال اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی است که در این زمینه تاکنون اقدامات ارزنده‌ای انجام یافته است و در تلاش هستیم امسال نیز تلاش خود را چندین برابر کرده و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به تعداد پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سال گذشته بیان کرد: سال گذشته در سطح استان ۱۸۵ پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان به مرحله اجرا رسید که از جمله موارد شاخص می‌توان به احداث خانه محروم، تکمیل یا مرمت خانه محروم و احداث مسجد، احداث و مرمت مدرسه، مرمت مجموعه فرهنگی احداث و تکمیل غسالخانه، آبرسانی کشاورزی، آبرسانی روستایی اشاره کرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از اجرای طرح «هر مسجد یک خانه» توسط بسیج سازندگی اردبیل خبر داد و گفت: درصدد هستیم تا پایان امسال ۵۰۰ خانه روستایی در مناطق سیل‌زده لرستان را بازسازی کرده و با خدمات‌رسانی مناسب به اقشار نیازمند لرستان به آنان خدمات مناسب ارائه دهیم.

پیرجاهد تصریح کرد: در مجموع ۲۸۷ گروه جهادی در سطح استان فعالیت دارند که با حضور در مناطق محروم به دنبال محرومیت‌زدایی هستند و با خدمات بی‌منت درصدد هستند تا مشکلات مردم را برطرف کرده و با حضور خود نقطه امیدی برای نیازمندان باشند و مشکلات این مناطق را تا حد امکان برطرف کنند.

وی بیان کرد: اجرای طرح‌های اشتغال‌زای پایدار و زودبازده نیز از دیگر اولویت‌های مهم بسیج سازندگی برای امسال است که درصدد هستیم اجرای این طرح‌ها را در کم‌ترین زمان ممکن عملیاتی کرده و به اهداف خود در راستای توسعه اجرای این طرح‌ها دست یابیم که در این زمینه نیز نیازمند همکاری مردم و مسئولان هستیم.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد