سرویس: سیاسی
کد خبر: 81507
|
16:47 - 1398/03/03
نسخه چاپی

امام جمعه موقت اردبیل؛

سوم خرداد سند افتخار ایران اسلامی است / تنبلی در مدیریت اقتصادی کشور عواقب سختی خواهد داشت

سوم خرداد سند افتخار ایران اسلامی است / تنبلی در مدیریت اقتصادی کشور عواقب سختی خواهد داشت
امام جمعه موقت اردبیل گفت: در مدیریت مسائل اقتصادی، هرگونه تنبلی و بی‌توجهی عواقب سختی در پی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت‌الاسلام علی فروغی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: فتح خرمشهر سند افتخار این ملت و ایران اسلامی است.

وی گفت: خرمشهر را مقاومت آزاد کرد نه مذاکره، آنچه سبب پیروزی خرمشهر بود، خون‌هایی بود که در راه مقاومت ریخته شد لذا اسم این شهر را خونین شهر گذاشتند.

فروغی افزود: حضرت امام با نگاه توحیدی خود فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، باید رهبر جامعه این چنین صاحب نگاه توحیدی باشد و الحق که اکنون نیز این چنین است؛ خداوند متعال خطاب به رسول گرامی اسلام(ص) فرمود «و ما رمیت اذ رمیت ولکن الله رمی» یعنی آن کسی که در اصل تیر می‌اندازد ذات احدیت است و  انسان باید در تمام افعال خود غرق در توحید باشد.

خطیب جمعه اردبیل بیان کرد: برای رسیدن و نیل به نصرت الهی، استقامت لازم است تا وعده خداوند محقق شود و خداوند انسان را از درون سیراب کند.

وی تصریح کرد: زمانی صدام حمله کرد و عهده‌دار جنگ نیابتی شد و از همان زمان شمارش معکوس عمرش آغاز شد چون شعار ملت ما «الله اکبر» بود؛ در دنیای کنونی هم که دشمن خودش وارد صحنه شده، شمارش معکوس عمر خود را کلید زده است.

فروغی افزود: دشمن با به راه انداختن هیاهوی تبلیغاتی، فرستادن کشتی‌های نظامی به خلیج فارس و غیره درصدد جنگ روانی است، او می‌خواهد با فشارهای اقتصادی و نظامی همه را به وحشت بیاندازد.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد