سرویس: سیاسی
کد خبر: 81550
|
17:48 - 1398/03/08
نسخه چاپی

امام جمعه اهل سنت عنبران؛

راهپیمایی روزجهانی قدس خنثی کننده تمام توطئه های دشمنان است / نبض اقتصاد دنیا در دست مسلمانان جهان است / معامله قرن یک معامله واهی است

راهپیمایی روزجهانی قدس خنثی کننده تمام توطئه های دشمنان است / نبض اقتصاد دنیا در دست مسلمانان جهان است / معامله قرن یک معامله واهی است
امام جمعه اهل سنت عنبران گفت: راهپیمایی روزجهانی قدس خنثی کننده تمام توطئه های دشمنان و بدخواهان اسلام است.

حجت الاسلام سید یاور مرادی درگفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: امت اسلامی همانند سال های گذشته پرشور تر و باشکوه وعظمت خواصی در راهپیمایی روزجهانی قدس شرکت می کنند و با حضور گسترده خود بار دیگر جواب دندان شکن و مشت محکی بردهان یاوه گویان خواهند زد. 

وی با اشاره به اینکه وظیفه دینی و شرعی هر مسلمان این است که در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس یک جبهه بدون تانک و تفنک در مقابل توطئه های استکبار جهانی، آمریکا و رژیم غاصب کودک کش اسرائیل است.

امام جمعه اهل سنت عنبران با بیان اینکه هرکسی در هرجایی که هست احساس آرامش و امنیت می کند باید در این راهپیمایی بصورت گسترده و باشکوه شرکت کنند؛ تصریح کرد: امروز همه امت اسلامی باید برای همدیگر و موفقیت اسلام تلاش کنند و نه علیه یکدیگر و این اتحاد و انسجام مسملمانان باید همیشه در جهان اسلام حفظ شود.

حجت الاسلام مرادی برعلیه هم بودن مسلمانان در جهان اسلام را شرعأ حرام دانست و افزود: بیش از یک و نیم میلیارد نفر از جمعیت دنیا را مسلمانان تشکیل می دهند که اگر همه مسلمانان روی این کره خاکی اتحاد و انسجام داشته باشند در دنیا حرف اول را مسلمانان خواهد زد.

وی با اشاره به اینکه  نبض اقتصاد دنیا در دست مسلمانان جهان است؛ گفت: اجرای طرح معامله قرن در توان آمریکایی‌ها نیست و این معامله قرن یک معامله ای واهی در منطقه و خاورمیانه بیش نیست.

امام جمعه اهل سنت عنبران ادامه داد: تجلی حضور مردم در صحنه در راهپیمایی‌های بازگشت تا حد زیادی جلوی حرکت ترامپ را گرفته و دست کم سابقه نشان داده ترامپ در معامله با اسرائیل هر چه آن‌ها بخواهند را پیاده می‌کند، به ویژه این‌که کمک‌های ترامپ موجب شد تا نتانیاهو بتواند در انتخابات پیروز شود و با توجه به این‌که به انتخابات ۲۰۲۰ نزدیک می‌شویم، طبیعتاً ترامپ هم انتظار دارد که لابی یهودی پشت سرش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باشد.

وی گفت: همان‌طور که مردم فلسطین با راهپیمایی توانستند رونمایی از این طرح بسیار خطرناک را به تأخیر بیاندازند، می‌توانند جلوی تحقق اهداف اقدام رژیم صهیونیستی و آمریکا را بگیرند و ایستادگی کنند، اما در اینجا نباید تنها فلسطینی‌ها باشند، بلکه کشورهای عربی و ملت‌های اسلامی هم باید فشار آورند تا مانع از این اقدام شوند.

انتهای پیام/ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد