سرویس: اجتماعی
کد خبر: 81627
|
11:48 - 1398/03/19
نسخه چاپی

مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل خبرداد؛

لیگ ملت‌های والیبال فرصتی برای معرفی پتانسیل های گردشگری اردبیل

 لیگ ملت‌های والیبال فرصتی برای معرفی پتانسیل های گردشگری اردبیل
مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: مسابقات لیگ ملت‌های والیبال مردان جهان فرصت ویژه‌ای برای معرفی قابلیت‌های گردشگری استان اردبیل است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،نادر فلاحی،  در بازدید از مراکز ورزشی اردبیل اظهار داشت: مسابقات لیگ ملت‌های والیبال مردان جهان فرصت ویژه‌ای برای معرفی قابلیت‌های گردشگری استان اردبیل است.

وی افزود: گردشگری ورزشی در سطح دنیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ما در این خصوص از قابلیت‌های بسیار خوبی در استان اردبیل برخوردار هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: وجود زیرساخت‌های ورزشی به همراه جاذبه‌های تاریخی و طبیعی در استان اردبیل این استان را مستعد برگزاری بازی‌های مختلف در سطح بین المللی کرده است.

فلاحی ادامه داد: اردبیل در اکثریت حوزه‌های مختلف گردشگری مستعد برگزاری جشنواره ها، مسابقات و فستیوال‌های بین المللی است و مسابقات ورزشی نیز یکی از این قابلیت‌ها در سطح استان است.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل اضافه کرد: سال گذشته دو مسابقه والیبال در سطح بین المللی در استان اردبیل در بالاترین سطح انجام گرفت و قطعا اردبیل میزبان شایسته‌ای برای این دوره از مسابقات نیز خواهد بود.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد