سرویس: اقتصادی
کد خبر: 81631
|
15:44 - 1398/03/19
نسخه چاپی

معاون اقتصادی وزیر کشور:

واحدهای صنعتی با هدف رونق تولید در سطح کشور حمایت می شوند

واحدهای صنعتی با هدف رونق تولید در سطح کشور حمایت می شوند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: واحدهای صنعتی باهدف رونق تولید در سطح کشور حمایت می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،بابک دین پرست صبح امروز در جریان بازدید از واحدهای فعال و در حال احداث اردبیل اظهار داشت: تمام مسئولان استانی اعم از فرمانداران موظف به حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و رفع موانع و مشکلات آنان می باشند.

وی افزود: در سالجاری که به نام سال رونق تولید نامگذاری شده، وزارت کشور با رویکرد جدیدی حمایت از واحدهای تولیدی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

دین پرست با اشاره به بازدید از واحدهای تولیدی استان اردبیل از تلاش برای رفع موانع این واحدها خبر داد و گفت: برخی از واحدهای تولیدی که بنا به دلایلی راکد هستند، در قالب های جدیدی شروع به فعالیت خواهند کرد.

وی کارخانه چرم مغان را یکی از این واحدها عنوان کرد و افزود: این واحد با پیشنهاد مسئولان استانی در قالب شرکت های دانش بنیان فعال خواهد شد.

معاون وزیر کشور در این سفر از طرح صنعتی تولید ظروف کریستال ، طرح تولید داروهای گیاهی شرکت امید فارمد پارسیان ، طرح سرمایه گذاری خارجی تولید الکل طبی ، واحد نیمه فعال تولید انواع پوشاک شرکت سبلان پارچه و واحد راکد چرم مغان بازدید کرد.

دین پرست در ادامه این بازدید به شهرستان های شمالی استان سفر کرده و از نزدیک در جریان مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان ها قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد