کد خبر: 81639
|
15:10 - 1398/03/20
نسخه چاپی

چند روز مانده به میزبانی لیگ ملت های واالیبال جهان در اردبیل انجام می شود؛

آغاز فروش اینترنتی بلیط لیگ ملت های والیبال جهان بزودی در اردبیل

آغاز فروش اینترنتی بلیط لیگ ملت های والیبال جهان بزودی در اردبیل
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با نزدیک شدن به آغاز هفته چهارم لیگ ملت های والیبال جهان به میزبانی اردبیل جزئیات بلیط فروشی و جایگاه های اختصاص داده شده به تماشاگران اعلام شد.

آقا خانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: طبق زمان بندی اعلام شده از شنبه هفته آینده فروش اینترنتی بلیط هفته چهارم لیگ از طریق سامانه آغاز خواهد شد و بدین منظور جدای از جایگاه های ویژه، چهار هزار و ۲۰۷ صندلی برای عرضه بلیط شماره گذاری شده است.


آقاخانی افزود: تمامی بلیط ها به صورت شماره گذاری شده و با تعیین جایگاه ورودی پیش فروش خواهند شد و در این راستا تمامی صندلی‌های مجموعه ورزشی رضازاده شماره‌گذاری شده‌اند.


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص بهای بلیط ورودی این مسابقات نیز گفت: میزان دقیق بهای بلیط ها تاکنون مشخص نشده اما احتمالا قیمت‌ها بستگی به جایگاه‌ها بین ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان در نظر گرفته شود.


وی با بیان اینکه مسابقات لیگ جهانی والیبال از ۳۱ خرداد در اردبیل آغاز شده و تا دوم تیرماه ادامه خواهد یافت، افزود: با توجه به اینکه در هر روز دو مسابقه برگزار خواهد شد، خریداران بلیط مسابقات می‌توانند با تهیه یک بلیط هر دو مسابقه همان روز را تماشا کنند.


آقاخانی با بیان اینکه بدون تهیه بلیط و شناسه امکان حضور در ورزشگاه مقدور نخواهد بود، افزود: بنا به درخواست فدراسیون میهمانان ویژه نیز قبل از شروع مسابقه باید دارای دعوت‌نامه و کارت‌های ویژه باشند.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد