سرویس: استانی
کد خبر: 81641
|
15:18 - 1398/03/20
نسخه چاپی

یادواره شهید مدافع حرم«علی سیفی» در اردبیل برگزار شد

یادواره شهید مدافع حرم«علی سیفی» در اردبیل برگزار شد
یادواره شهدای محله دروازه آستارا با محوریت دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم علی سیفی در اردبیل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، یادواره شهدای محله دروازه آستارا با محوریت دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم علی سیفی علی بلاغی صبح امروز با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین نوری مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل و حضور مسؤولان، خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، رزمندگان ومدافعان حرم در مسجد حسین‌ابن‌علی(ع) اردبیل برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین نوری در این مراسم اظهار کرد: مدافعان حرم لبیک‌گویان به ندای ولی فقیه، از حریم اهل بیت(ع) دفاع کرده و برخی از آنان مانند شهید مدافع حرم علی آقایی دفاع از ناموس اهل بیت(ع) را بر زندگی نوپا ترجیح دادند و به تعبیر مقام معظم رهبری از اسارت مجدد حضرت زینب(س) جلوگیری کردند.

 وی افزود: شهدای مدافع حرم در خارج از مرزهای کشور در راه دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی جان‌فشانی کردند تا امنیت و آرامش در کشور برقرار شود و ما قدردان این ایثارگری‌ها و رشادت‌ها هستیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان اردبیل بیان کرد: شهدای مدافع حرم، اسوه‌های مقاومت و نماد ولایت‌پذیری هستند و امروزه به برکت مجاهدت این شهیدان، امنیت و آرامش در جامعه حاکم است.

نوری گفت: پیام شهدا بستر‌سازی برای ظهور امام زمان(عج)، ولایت‌مداری و تاکید بر عفت و حجاب است.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد