سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81658
|
13:03 - 1398/03/22
نسخه چاپی

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل:

حضور نمایندگان 15 کشور در اجلاس اکو/ دانشگاه محقق اردبیل محل برگزاری اجلاس است

حضور نمایندگان 15 کشور در اجلاس اکو/ دانشگاه محقق اردبیل محل برگزاری اجلاس است
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: نمایندگان 15 کشور و بیش از 70 میهمان خارجی و 250 میهمان داخلی در اجلاس اکو که با محوریت گردشگری سلامت در اردبیل برگزار خواهد شد، حضور خواهند یافت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،نادر فلاحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 70 میهمان خارجی و 250 میهمان داخلی در اجلاس اکو  که با محوریت گردشگری سلامت در اردبیل برگزار خواهد شد، حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان 15 کشور در این اجلاس حضور خواهند یافت، گفت: اسکان میهمانان در هتل های لاله، رویال و پدرام شهر سرعین خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تاکید بر اینکه 8 بسته ویژه سرمایه گذاری برای ارایه به سرمایه گذاران آماده شده است، ادامه داد: حضور در نمایشگاه گردشگری سلامت و برپایی نمایشگاه صنایع دستی از جمله دیگر برنامه های ما در این اجلاس خواهد بود.

فلاحی اضافه کرد: این اجلاس در محل دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد که در آن وزرا، سفرا و رووسای اتاق بازرگانی کشورهای عضور حضور خواهند یافت.

وی افزود: همچنین در این اجلاس و نمایشگاه نمایندگانی از بیمارستان های ممتاز کشور در حوزه سلامت از تهران، شیراز، تبریز و ارومیه حضور خواهند یافت و آخرین یافته های خود را در این حوزه به نمایش خواهند گذاشت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: برگزاری بازی های بومی و محلی، آداب و رسوم استان، غذاهای محلی و برپایی آلاچیق از دیگر برنامه های اداره کل میراث فرهنگی استان در این اجلاس است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد