سرویس: پارس آباد
کد خبر: 81694
|
10:46 - 1398/03/26
نسخه چاپی

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری اردبیل:

پارس آباد به قطب گردشگری کشاورزی تبدیل می شود

پارس آباد به قطب گردشگری کشاورزی تبدیل می شود
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در جهت اجرایی شدن طرح های مختلف گردشگری برای اولین بار طرح گردشگری کشاورزی در شهرستان پارس‌آباد عملیاتی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، نادر فلاحی صبح امروز در جلسه شورای استان اردبیل اظهار داشت: در جهت اجرایی شدن طرح های مختلف گردشگری ، برای اولین بار طرح گردشگری کشاورزی در شهرستان پارس‌آباد عملیاتی می شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری اقدامات خوبی در شهر‌های استان انجام یافته افزود: هدف ما استفاده از تمام ظرفیت شهرستان‌ ها است تا بتوانیم استان اردبیل را در مسیر توسعه گردشگری در حوزههای مختلف به ویژه گردشگری کشاورزی قرار دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه امروزه صنعت کشاورزی جایگاه خوبی را در حوزه گردشگری در دنیا به خود اختصاص داده است تصریح کرد:بسیاری از مناطق استان اردبیل به ویژه کشت و صنعت مغان در شهرستان پارس آباد ظرفیت قابل توجهی در بخش گردشگری کشاورزی دارد.

فلاحی با اشاره به این که هم‌ اکنون محور گردشگری محور توسعه استان است افزود: در این زمینه استاندار اردبیل پیگیری‌های لازم را دارد تا تحول عظیمی در این صنعت به وجود آید.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد