سرویس: اردبیل
کد خبر: 81714
|
16:53 - 1398/03/27
نسخه چاپی

نماینده مردم اردبیل در مجلس

وزارت نفت، عوارض قانونی را به سازمان نوسازی مدارس پرداخت کند/ مشکلات سیستم گرمایشی مدارس رفع شود

وزارت نفت، عوارض قانونی را به سازمان نوسازی مدارس پرداخت کند/ مشکلات سیستم گرمایشی مدارس رفع شود
نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه وزارت نفت باید عوارض مربوط در قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه را به سازمان نوسازی مدارس پرداخت کند، گفت: با پرداخت این عوارض می توان مشکلات مدارس در حوزه بازسازی را در اسرع وقت انجام داد.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به وجود اعتبارات مناسب در حوزه تخریب و بازسازی مدارس اشاره کرد و گفت: بودجه‌ای که دولت برای تخریب و بازسازی مدارس در استان اردبیل تخصیص داده بالغ بر 45 میلیارد تومان است درحالی‌ که این مبلغ در سال 95 بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان بود.

وی در ادامه سخنان خود به عوارض مربوط در قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه اشاره کرد و گفت: وزارت نفت باید عوارض مربوط در قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه را به سازمان نوسازی مدارس پرداخت کند تا بتوان بسیاری از مشکلات مدارس در حوزه بازسازی و تخریب را حل کرد.

سخنگوی کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود به وضعیت سیستم گرمایشی مدارس اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که وزارت آموزش و پرورش در مناطق سردسیر علی‌الخصوص استان اردبیل باید انجام دهد، اصلاح سیستم گرمایشی است که باید قبل از شروع سال تحصیلی جدید، اصلاحات لازم انجام شود.

 

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد