سرویس: اردبیل
کد خبر: 81746
|
17:36 - 1398/03/29
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل

رسانه‌های برون‌مرزی، فلسفه انقلاب را در جهان تبیین کنند

رسانه‌های برون‌مرزی، فلسفه انقلاب را در جهان تبیین کنند
نماینده ولی فقیه در استان گفت: رسانه‌های برون مرزی جمهوری اسلامی در تبیین فلسفه انقلاب و دفاع از حق مداری در دنیا نقش محوری دارند که این امر بسیار مهم و تاثیرگذار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بعد ازظهر امروز در دیدار با کارکنان رادیو برون مرزی آران در اردبیل به اهمیت تبیین فلسفه انقلاب در غرب اشاره کرد و گفت: در دیپلماسی عمومی این رسانه‌ها هستند که نقش حائز اهمیتی ایفا می کنند.

وی افزود: شبکه‌های برون مرزی  نقش بسیار مهمی در رسیدن به سه هدف«شفاف سازی فلسفه انقلاب اسلامی به جهان» ، «واکاوی فرهنگ و رسالت انسانی» و «دفاع از حق و حق مداری» و « تقویت دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران» بر عهده دارند.

عاملی نقشه های استکبار در مخدوش کردن چهره انقلاب اسلامی در جهان را یادآور شد و گفت: مخدوش‌سازی چهره انقلاب اسلامی هدف اصلی دشمنان است که در این زمینه رسانه‌های ما نقش مهم و حائز اهمیتی بر عهده دارند چراکه باید با جریان‌سازی مناسب در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان بتوانند نقش خود را در خنثی کردن توطئه های دشمنان ایفا کنند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد