کد خبر: 81791
|
18:56 - 1398/04/01
نسخه چاپی

دومین روز از رقابت های لیگ ملتهای والیبال جهان؛

کانگروها شکار بعدی یوزهای ایرانی/ ایران 3 - 0 استرالیا

کانگروها شکار  بعدی یوزهای ایرانی/  ایران 3 - 0 استرالیا
در دومین روز از رقابت های لیگ ملتهای والیبال جهان تیم ملی ایران در ورزشگاه رضازاده اردبیل به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و در پایان با نتیجه قاطع 3 - 0 توانست حریف خود را شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، در دومین روز از رقابت های لیگ ملتهای والیبال جهان تیم ملی ایران از ساعت 18:30 در ورزشگاه رضازاده اردبیل به مصاف تیم ملی استرالیا رفت تا قدمی دیگر برای دومین پیروزی متوالی خود در اردبیل بردارند.

ست اول 25 - 19 به سود ایران

در دقایق اولیه بازی ست اول را تیم ملی استرالیا بود که در کسب امتیازات از تیم ملی ایران پیش افتاد تا اینکه نتیجه بازی ست اول 5 بر 3 به نفع تیم ملی استرالیا ثبت شد. 

سرمربی تیم استرالیا در دقیقه هشتم بازی بود که با اعتراض خود از طریق ویدئو چک توانست یک امتیاز ثبت شده برای تیم ملی ایران را برگرداند تا یک امتیازی دیگر برای به نفع خودشان از داور ژاپنی دریافت کنند.

بچه های تیم ملی در همین ست اول با اینکه به خوبی نتوانستند آغازگر خوب بازی باشند اما در ادامه بازی همین ست کنترل بازی را در دست گرفتند تا در امتیاز گیری ها با تیم استرالیا پایاپای پیش بروند.

 در همان ابتدای ست اول که تنها 10 دقیقه از شروع از بازی گذشته بود تیم ملی ایران توانست با امتیاز گیری های خوب حریف خود را با دو امتیاز پشت سر بگذارد.

تماشاگران اردبیلی با پیش افتادن تیم ملی استرالیا بچه های تیم ملی را با ندای ایران ایران تشویق کردند تا سرقامتان با حمایت تماشگران بتوانند با روحیه عالی بازی را برای برد ست اول ادامه دهند. 

دقایق بیستم بازی در ست اول بود که بازیکنان تیم ملی توانستند با به دست گرفتن کنترل کامل بازی امتیاز گیری های خود را پشت سرهم با یک دقیقه استراحت در نیمکت بازی حریف خود در همان امتیاز 16 جای بگذازند تا اینکه ست اول را با نتیجه 25 بر 19به نفع خود تمام کنند.

 ست دوم 25 - 19 به سود ایران

اولین امتیاز ست دوم از ساعت 19 برای تیم ملی ایارن در مانیتور ثبت امتیازات ورزشگاه رضازاده اردبیل ثبت شد تا اینبار تیم ملی ایران آغازگر امتیازات در ست دوم باشد.

شش دقیقه از بازی ست اول نگذشته بود که تیم ملی ایران توانست با امتیاز گیری های خوب  5 امتیاز پیش بیافتد.

این تیم ملی استرالیا بود که بخاطر فاصله گرفتن امتیازات خود از تیم ملی ایران درخواست استراحت کردند تا بتوانند با تذکرات لازم سرمربی به بازی برگردند اما بازهم این تیم ملی ایران بود که بازی را به طور کامل در دست گرفته بود و امتیاز خود را با فاصله 5 امتیاز با تیم استرالیا حفظ کند.

در ادامه بازی درخواست های استراحت بطور مکرر از سوی تیم ملی ایران و استرالیا ادامه داشت تا هردو تیم بتوانند با راهنمایی سرمربیان خود در نیمکت بازی بتوانند به بازی مسلط شوند اما این تیم ملی ایران بود که فاصله ی امتیازات را در هر لحظه افزایش می داد تا اینکه امتیاز بازی را به نتیجه 23 بر 18 رساندند.

با تشویق های خوب و ایران ایران تماشاگران اردبیلی که یار هفتم بچه های تیم ملی در زمین بازی بودند توانستند نتیجه بازی را در ست دوم هم با امتیاز بازی 25 بر 18 اذعان خود کنند.

سعید معروف و موسوی  طبق معمول امتیازات آور ترین بازیکن برای تیم ملی تا ست دوم بودند.

ست سوم 25 - 14 به سود ایران

 با آغاز ست سوم ، تیم  ایران با امتیازگیری های پیاپی از حریف خود پیش افتادند، بلند قامتان ایرانی با تسلط بر بازی فاصله امتیازی خود را به عدد 5 رساندند تا مربی استرالیا رو مجبور به درخواست وقت اسراحت فنی کنند. بازیکنان استرالیا تحت فشار جو ورزشگاه و حرکت های بی نقص و تیمی ایران  قرار گرفتندو. تماشاگران اردبیلی با تشویق های خود برای حمایت از والیبالیستهای ایرانی سنگ تمام گذاشتند. تیم ایران کاملا حساب شده و تیمی بازی کرد و استرالیا تقریبا حریف سختی برای ملی پوشان ایران نبود و اختلاف 8امتیازی در مجموع 15-7گویای این موضوع بود.

فریاد های بیر ، ایکی اوچ هواداران اردبیلی روحیه مضاعفی به یوزهای ایرانی انتقال داده و بچه ها کاملا بر حریف خود مسلط کار کردند

کاپیتان معروف با رهبری خود در زمین نقش مهمی در بازی بی نقص تیم ایفا کرد.

با کسب امتیاز سرویس توسط فرهاد قائمی فاصله امتیاز 11 در مجموع 24-13 برای ایران کسب شد.

و در پایان تیم ملی ایران ست سوم را با نتیجه 25 - 14 پیروز شد و در مجموع 3 - 0 بر حریف خود غلبه کرد.

 تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود از هغته چهارم لیگ ملت های جهان فردا در ورزشگاه رضازاده اردبیل به مصاف تیم قدرتمند فرانسه خواهد رفت.

گزارش: مهدی همتی

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد