سرویس: ورزشی
کد خبر: 81807
|
18:36 - 1398/04/02
نسخه چاپی

سومین روز هفته چهارم لیگ ملت های والیبال جهان:

شکست تیم دوم ایران مقابل نایب قهرمان جهان / دو برد و یک باخت ایران، حاصل میزبانی شایسته اردبیلی ها در لیگ ملت ها

شکست تیم دوم ایران مقابل نایب قهرمان جهان / دو برد و یک باخت ایران، حاصل میزبانی شایسته اردبیلی ها در لیگ ملت ها
آخرین دیدار هفته چهارم لیگ ملت های والیبال جهان در اردبیل در حالی به ایستگاه پایانی رسید که تیم ملی والیبال ایران با تیم دوم خود با نتیجه سه بر صفر مغلوب فرانسه نایب قهرمان دوره پیش این رقابت ها شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سومین دیدار از هفته چهارم لیگ جهانی والیبال با دیدار دو تیم ایران و فرانسه در ورزشگاه رضازاده اردبیل آغاز شد.

 

ست اول 25-  19به سود فرانسه 

بازی با تشویق های بی امان تماشاگران اردبیلی آغاز شد.دو تیم از همان ابتدای بازی با امتیازهای نزدیک رقابت کردند.درخئاست ویدیو چک برای تیم فرانسه در امتیاز 7 که مورد تایید قرار گرفت. توپ وسرویس در اختیار فرانسه قرار گرفت. بعد چند بار رد و بدل شدن توپ امتیاز برای ایران کسب شد. اولین تایم استراحت فنی در ست نخت با امتیاز 8 -6 به سود فرانسه صورت گرفت. 

 تیم ملی ایران در ست اول با 6 امتیاز اختلاف وقت استراحت فنی درخواست کرد. در وقت استراحت دوم این فرانسه بود که اختلاف خود با ایران را به 6 امتیاز افزایش داد.

ست اول با بازی خوب و بی نقص فرانسوی ها ادامه یافت تا در امتیاز 22-15فرانسوی دوباره از ایران پیشی بگیرند.

در امتیاز 16 یوزها به خودشان برگشتند 3 امتیاز پشت سر هم گرفتند. این ست با بد شانسی بچه ها و بازی بی نقص فرانسه با امتیاز 25-19 به سود فرانسه به پایان رسید.

 قبل از آغاز  ست دوم پدیده موسیقی کشور و برنده برنامه عصر جدید پارسا خائف اردبیلی با هنرنمایی خود تماشاگران را به وجد آورد.

 ست دوم 26-24به نفع فرانسه

اولین امتیاز ست دوم برای تیم فرانسه کسب شد ولی در ادامه ملی پوشان ایرانی موفق به کسب امتیاز شدند. در امتیاز 1 درخواست ویدیو چک برای ایران شد که تبدیل به امتیاز شد.

در ست دوم این فرانسه بود که دوباره از ایران پیشی گرفت اما یوزهای ایرانی با تشویق بی امان تماشاگران موفق به کسب امتیاز شدند.

بعد از اشتباهات بازیکنان ایران ،تماشاگران اردبیلی با شعارهای عیبی یوخ عیبی یوخ روحیه آنها را بیشتر کردند. وقت استراحت فنی در ست دوم با امتیاز 8-6 به سود فرانسه زقم خورد.

ملی پوشان ایران غیرت ایرانی خودشون را با همگان نشان دادند و 4 امتیاز پیاپی کسب کردند تا در امتیاز 9 برابر شوند. ندای ایران ایران تماشاگران لحظه به لحظه بر روحیه یزوهای ایرانی افزود تا تا برای اولین بار در این ست از حریف پیش بیافتند. دومین استراحت فنی این ست با نتیجه 16-14 به سود فرانسه رقم خورد. در ادامه فرانسه بر بازی مسلط و توانست 3 امتیاز از ایران جلو بیافتد و مربی ایران را مجبور به درخواست وقت استارحت فنی کند.  بدلیل بالا رفتن حساسیت بازی تعداد صحنه های بازبینی شده ست دوم افزایش داشت. باریکنان ایران بعد از کسب 3 امتیاز پشت سر هم در امتیاز 20 با فرانسوی ها برابر شوند و مربی فرانسه مجبور به درخواست وقت استزاحت شود. با نزدیک شدن به امتیازات پایانی این ست فرانسه فاصله امتیاز خود با ایران را به 2 رساند اما در ادامه ملی پوشان دوباره امتیاز مساوی را کسب کردند تا امتیازها به 24 برسد.  پایان این ست هم با امتیاز 26 - 24 با برتری خروس ها تمام شد.

 ست سوم 25 - 21به سود فرانسه

در ست سوم یوزهای ایرانی از حریف خود پیش افتادند و این امر بی تاثیر از جو ورزشگاه تبود. امیتاز های این ست کاملا نزدیک به هم و پایاپای ادامه یافت تا  با  کسب امتیاز 8 توسط فرانسه وقت استراحت اول رقم خورد. تشویق های بی امان تماشاگران بی وقفه ادامه یافت تا ملی پوشان ایران دوباره امتیازها خود را در 11 به فرانسه برسانند. این ست با امتیاز های نزدیک بهم ادامه یافت ولی این فرانسوی ها بودند که از تجربیات خود استفاده می کردند و تسلط بر بازی بودند.  آخرین استراحت فنی برای تیم ملی ایران با در خواست مربی انجام شد و در پایان این تیم فرانسه بود که با برتری 25 بر 21 به بازی خاتمه داد.

 

انتهای پیام/آ 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد