سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81814
|
23:15 - 1398/04/02
نسخه چاپی

حاشیه های روز سوم مسابقات والیبال لیگ ملتها در اردبیل

ادامه روند بازار سیاه در روز سوم/ خبرنگاران قرنطینه شدند/ اهدای شاخه گل کودکان سرعین به بازیکنان استرالیا

ادامه روند بازار سیاه در روز سوم/ خبرنگاران قرنطینه شدند/ اهدای شاخه گل کودکان سرعین به بازیکنان استرالیا
ماجرای بلیط مسابقات و بازار سیاه همچنان در روز سوم نیز ادامه داشت و متاسفانه باز هم در حق شهروندان اردبیل خیانت شد بطوریکه یکی از نمایندگان مجلس نیز در صفحه خود در شبکه های اجتماعی نسبت به این موضوع اعتراض کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، تیم ملی والیبال ایران با تیم دوم خود در آخرین بازی هفته چهارم لیگ ملت های والیبال از ساعت 18:30 به مصاف نایب قهرمان جهان رفت که در نهایت با حساب سه بر صفر مغلوب این تیم حرفه ای شد.

روز سوم هفته چهارم مسابقات والیبال لیگ ملت ها نیز با حاشیه هایی دلچسب و پرهیجان همراه بود.

ماجرای بلیط مسابقات و بازار سیاه همچنان در روز سوم نیز ادامه داشت و باز هم در حق شهروندان اردبیل خیانت شد.

 

مافیای بلیت فروشی داد نماینده مجلس را در اورد  هرچند در vip بودند و شاید بلیت برای دوستان کم رسیده باشد و بماند که شاید این حرکت انتخاباتی باشد  اما نفس این اقدام قشنگ است نا به یک تغییر اساسی در تمامی ابعاد ورزش نیازمندیم.

در روز سوم از هفته چهارم لیگ ملت‌ها بالاخره جایگاه خبرنگاران اعزامی توسط ماموران قرنطینه شد 

محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش تماشاگر بازی امروز ایران و فرانسه بود.

 شهرداری اردبیل در اقدامی تحسین بر انگیز توزیع شال های هواداری در رنگ های مختلف بین هواداران اردبیلی تیم‌ملی والیبال ایران توزیع کرد.
 
 
 پس از حضور آیت الله سید حسن عاملی در ورزشگاه رضازاده اردبیل ، این‌بار حجت‌الاسلام باقری امام جمعه اسالم در ورزشگاه حاضر شده و تیم ملی ایران را تشویق کرد.

پارسا خایف نوجوان آینده دار موسیقی ایران و یکی از چهره های برتر برنامه عصر جدید در میان استقبال تماشاگران ، قطعه آذری آیریلیق را در ورزشگاه شش هزاری نفری رضازاده اردبیل اجرا و تماشارگان اردبیلی را به وجد آورد.

پیش از آغاز بازی به علت فوت آنخل فالاسکا از والیبالیست های مطرح اسپانیا گوینده سالن از تماشاگران و حضار داخل سالن تقاضا یک دقیقه سکوت کرد.

تماشاگران قدر شناس اردبیل با در دست گرقتن پلاکاردی یاد و خاطره مرحوم حسین معدنی مربی فقید و اردبیلی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

جمعی از نوجوانان اردبیلی بعد از پایان مسابقه  زباله های موجود در جایگاه تماشاگران را جمع آوری کردند.

کولاکویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری پس از بازی به انعکاس خبر سایت فدراسیون جهانی حمله کرد و گفت: مسئول سایت فدراسیون‌جهانی اشتباه کرده و به غلط صعود تیم ایران را قطعی نوشته است و این اشتباه  خود را صبح امروز اصلاح کرد.
 
پیش از این سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال بعد از بازی برابر فرانسه گفته بود: به شخصه دوست نداشتم صعود ایران به مرحله نهایی این هفته قطعی شود! و که با اعتراض خبرنگاران رو به رو شد.
 
جشن بدرقه  تیم حاضر در هفته چهارم لیگ ملت ها با حضور مسئولان استان در هتل لاله اردبیل برگزار شد.
 
 
در این مراسم  از بازیکنان ، کادر فنی و داوران حاضر در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال تجلیل شد.
 
 
کودکان سرطانی شهرستان سرعن با اهدای گل به دیدار تیم ملی استرالیا رفتند، بازیکنان تیم ملی والیبال استرالیا در اقدامی نیکوکارانه با حضور در مرکز نگهداری کودکان سرطانی با اهدای هدایایی از این کودکان دلجویی کرده بودند.
 
 
 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد