سرویس: گردشگری
کد خبر: 81817
|
10:17 - 1398/04/03
نسخه چاپی

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل خبر داد:

آغاز اجرای برنامه جامع ساماندهی گردشگران سلامت اردبیل

آغاز اجرای  برنامه جامع ساماندهی گردشگران سلامت اردبیل
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از آغاز به کار اجرای برنامه جامع ساماندهی گردشگران سلامت این استان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،، نادر فلاحی صبح امروزدر جلسه هماهنگی برنامه های خانه گردشگری سلامت اردبیل اظهار داشت: گردشگری سلامت از ظرفیت های کم نظیر استان اردبیل است و وجود قابلیت ها و امکانات متنوع موجب شده تا بخش عمده اتباع آذری به بهانه درمان به این استان سفر کنند.

وی افزود: با این وجود گردشگران سلامت باید با ساماندهی مناسب پذیرش شده و خدمات درمانی را دریافت کنند و این خلا در روند توسعه گردشگری سلامت مشاهده می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اضافه کرد: به منظور تحقق این مهم برنامه جامع ساماندهی با محوریت خانه گردشگری سلامت در حال اجرا است.

به گفته فلاحی در خانه گردشگری سلامت به دنبال تعامل و هم اندیشی با سایر نهادهای مرتبط با گردشگری سلامت از جمله دانشگاه علوم پزشکی و نمایندگی وزارت امور خارجه، تشکیل کمیته مشورتی گردشگری سلامت و جذب  استارت آپ های حوزه گردشگری سلامت هستیم.

وی افزود: جذب و تعامل با سرمایه گذاران بخش گردشگری سلامت، برگزاری دوره های آموزشی در راستای گردشگری سلامت، برگزاری جلسات هم اندیشی با متخصصان و صاحب نظرات گردشگری سلامت، رسیدگی به امور اتباع منطقه قفقاز، رسیدگی به مسائل و مشکلات گردشگران سلامت اتباع آذری و برگزاری جلسات گردشگری سلامت  از دیگر اهداف راه اندازی خانه گردشگری سلامت است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: استان اردبیل به عنوان ییلاق ایران و با داشتن شرایط اقلیمی چهار فصل در یک روز یکی از جاذبه های گردشگری سلامت استان است.

فلاحی افزود: وجود 110 چشمه آب گرم معدنی، آب و هوا و اقلیم منحصر به فرد و امکانات درمانی قابلیت های این استان است که در توسعه گردشگری سلامت مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد