سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81831
|
16:51 - 1398/04/04
نسخه چاپی

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل خبرداد؛

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره کتابخوانی رضوی

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره کتابخوانی رضوی
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی با توجه به استقبال علاقمندان و مردم استان، بخش مکتوب تا ۱۰ تیرماه و بخش اینترنتی تا ۱۵ تیرماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، پروانه رضاقلی زاده، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی ۲۸ خرداد سال‌جاری بود که با توجه به استقبال پرشور مردم استان اردبیل تا ۱۵ تیرماه تمدید شد و علاقمندان می‌توانند در این فرصت باقی مانده، جهت دریافت منابع به سایت جشنواره به نشانی Www.razavi.iranpl.ir و یا به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان اردبیل مراجعه نمایند.

وی از فعالیت غرفه معرفی جشنواره رضوی از ۲۷ خردادماه در مسیر پیاده راه عالی قاپو اردبیل خبر داد و تصریح کرد: نظر به استقبال علاقمندان به ویژه کودکان و نوجوانان این غرفه تا ۷ تیرماه در این مکان دایر خواهد بود و طرح «پویش کتابخوان» نیز در سطح استان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان بیان کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال در دو بخش انفرادی و خانوادگی در سطح کتابخانه‌های عمومی و دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل در حال اجرا است.

رضاقلی‌زاده با بیان اینکه برگزیدگان جشنواره در دو سطح ملی و شهرستانی مورد تجلیل قرار می‌گیرند، افزود: از ۸۰ نفر برگزیده فردی و ۸ خانواده برگزیده با اهداء لوح تقدیر و تندیس جشنواره و هدیه نقدی به صورت ملی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی بی‌نظیر برای ترویج فرهنگ رضوی و کتابخوانی است افزود: هرساله منابع مرتبط با سیره یکی از معصومین (ع) به کتاب‌های جشنواره افزوده می‌شود و در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی سه کتاب و هشت قصه از امام جواد (ع)، درختی که بال درآورد و سیره تقوی ویژه امام جواد (ع) با عنوان بخش ویژه در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد