سرویس: اردبیل
کد خبر: 81846
|
08:45 - 1398/04/07
نسخه چاپی

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل

تحصیل 1961 دانش آموز استثنایی در مدارس استان /فعالیت 11 پایگاه سنجش سلامت نوآموز در اردبیل

تحصیل 1961 دانش آموز استثنایی در مدارس استان /فعالیت 11 پایگاه سنجش سلامت نوآموز در اردبیل
رییس آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل از اجرای طرح سنجش سلامت نواموزان در سطح استان خبرداد و گفت: 1961 دانش آموز ذر سال تحصیلی گذشته در 22 مدرسه ویژه مشغول فعالیت بودند.

محمد شفاهی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما از مراجعه 760 نوآموز درهفته اول سنجش سلامت به پایگاه های سنجش دراستان خبرداد و گفت: بررسی میزان شیوع اختلالات جسمانی و روان شناختی کودکان بدو ورود به دبستان، ارائه راهنمایی های بهداشتی  آموزشی و روانشناختی به والدین کودکان و بسط و توسعه عدالت آموزشی و رعایت حقوق شهروندی از اهداف این طرح است.

وی با بیان اینکه از شروع طرح سنجش تا کنون 760 نوآموز به پایگاه های استان مرجعه کرده است، گفت: 11 پایگاه سنجش بصورت ثابت و سیار در استان به ارائه خدمات به خانواده ها می پردازند که از این میان  5 پایگاه در اردبیل و حومه، 6 پایگاه نیز در شهرستان های پارس آباد، گرمی،خلخال، مشکین شهر، بیله سوار و اصلاندوز  فعالیت می کنند.

شفاهی از فعالیت 22 مدرسه مستقل در استان خبر داد و گفت:  1531 دانش آموز در مدارس  استثنایی ویژه و 450 نفر در مدارس تلفیقی در سطح استان در سال تحصیلی 98-97 مشغول تحصیل بوده اند.

 

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد