سرویس: شهید
کد خبر: 81861
|
13:10 - 1398/04/09
نسخه چاپی

پایان فراقی 4 ساله/ پیکر شهید «علی آقایی» به آغوش خانواده بازگشت

پایان فراقی 4 ساله/ پیکر شهید «علی آقایی» به آغوش خانواده بازگشت
پیکر مطهر شهید مدافع حرم «علی آقایی» پس از4 سال انتظار به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی آقایی، پس از 4 سال انتظار به آغوش خانواده اش بازگشت.

شهید علی آقایی متولد سال 1366 در اردبیل و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی عمران بود،که عشق دفاع از حرم اهل بیت ، 24 بهمن ماه سال 1394 او را به سوریه کشاند و پس از جانفشانی ها،  هفتم اسفند ۱۳۹۴ به دست نیرو‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت رسید.

http://sabalanema.ir/sites/default/files/IMG_0579.JPG

http://sabalanema.ir/sites/default/files/%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B9%DB%B0%DB%B6%DB%B3%DB%B0_%DB%B1%DB%B1%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B6.jpg

پیکر شهید آقایی پس 4 سال انتظار صبح امروز با استقبال مردم و مسئولان در فرودگاه اردبیل به آغوش خانواده اش بازگشت.

کاربران شبکه‌های اجتماعی طی چند روز گذشته که خبر بازگشت و شناسایی پیکر شهید آقایی منتشر شده بود با تهیه و تدوین تصاویر و کلیپ های متنوع فضای مجازی استان را به رنگ شهدا در آوردند و هشتگ های مهمان داریم و شهید علی آقایی را داغ کردند.
 
حاضرم 10 پسر دیگر نیز فدا اسلام کنم
 
http://sabalanema.ir/sites/default/files/-9223372036854775808_-210125_0.jpg

پدر شهید علی آقایی در حاشیه استقبال از پیکر فرزندش به خبرنگار سبلان ما گفت:افتخاری است برای من  که فرزندم در راه دین شهید شده است و اگر 10 پسر رشیدی دیگر نیز داشتم برای دفاع از اسلام عازم جنگ با کفار می کردم.

وی افزود:فرزندم مردانه جنگید و پس 4 سال خانواده خود را فراموش نکرد و به وطن بازگشت.

شهدای حرم با بصیرت پابه عرصه نبرد با کفر گذاشتند

http://sabalanema.ir/sites/default/files/%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B9%DB%B0%DB%B6%DB%B3%DB%B0_%DB%B1%DB%B1%DB%B3%DB%B0%DB%B5%DB%B3.jpg

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز گفت:شهدای مدافع حرم با بصیرتی بالا  پای به عرصه جنگ با تکفیری‌ها و حامیان  آن‌ها گذاشتند و حضور شهدا و درک زندگی آن‌ها  نعمت بزرگ فرهنگی و معنوی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل نیز در حاشیه استقبال از پیکر شهید آقایی گفت: شهدای مدافع حرم حق بزرگی بر گردن ما دارند و اگر این شهدا نبودند امنیت داخلی ما به خطر می افتاد.

سرهنگ شکور عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در گفتگو با خبرنگار سبلان ما گفت:امروز استان اردبیل میهانی ویژه دارد که پیروز مندانه به آغوش خانواده و مردم بازگشت.

وی افزود:استان اردبیل این هفته معطر به وجود سه شهید گمنام نیز بود که در شهرستان مشگین شهر و خلخال با استقبال باشکوه مردم مراسم تشییع و تدفین انجام شد.

وی تصریح کرد:مراسم شبی شهدا امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مهدیه اردبیل برگزار می شود و همچنین مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «علی آقایی» صبح فردا (دوشنبه) ساعت ۹:۳۰ از مقابل مصلی امام به سمت آرامستان غریبان با حضور مردم ولایی اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد