سرویس: ورزشی
کد خبر: 81865
|
16:01 - 1398/04/09
نسخه چاپی

رئیس فدراسیون اسکیت خبر داد:

راه اندازی نخستین پیست اسکیت سرپوشیده غرب آسیا در اردبیل

راه اندازی نخستین پیست اسکیت سرپوشیده غرب آسیا در اردبیل
رئیس فدراسیون اسکیت کشور گفت: نخستین فاز پیست اسکیت سرپوشیده غرب آسیا در آینده نزدیک در اردبیل افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،بهمن محمدرضایی، رئیس فدراسیون اسکیت کشور ظهر امروز در مجمع سالیانه هیئت اسکیت استان اردبیل اظهار داشت : تنها پیست استاندارد و سرپوشیده غرب آسیا در آینده نزدیک در استان اردبیل افتتاح خواهد شد و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم فاز اول این مجموعه بزرگ در دولت تدبیر و امید به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه افتتاح این مجموعه زمینه ساز تامین زیرساخت‌های مورد نیاز و بهبود کیفیت محل برگزاری مسابقات و تمرینات اسکیت بازان منطقه خواهد شد، افزود: از این مجموعه که جزو بزرگترین پیست‌های اسکیت شمال غرب کشور نیز محسوب می‌شود می‌توان با عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های اجرا شده در سطح کشور مرتبط با رشته اسکیت نام برد.

رئیس فدراسیون اسکیت گفت: با افزایش اتحاد و انسجام بین خانواده بزرگ اسکیت کشور و دوری از هرگونه تنش و درگیری که باعث اتلاف زمان و هزینه خواهد شد می‌توان سربلندی این رشته ورزشی و کسب موفقیت‌های بیشتر را شاهد شد.

محمدرضایی از توزیع ۱۵ مدال رنگارنگ اسکیت در مسابقات آسیایی چین نیز خبر داد و افزود: با تصویب شورای سیاست گذاری رقابت‌های المپیک آسیا، افزایش مدال‌های اسکیت در رقابت‌های ۲۰۲۲ چین مورد تایید واقع گردید.

وی تصریح کرد: در شرایطی که در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تنها رقابت‌های اسکیت در ماده سرعت برگزار شد با انجام موافقت‌های لازم مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ با اضافه شدن چندین رشته اسکیت در پنج ماده برگزار خواهد شد.

به گفته رئیس فدراسیون اسکیت با توجه به افزایش مدال‌ها نگاه‌ها به رشته اسکیت نیز تغییر پیدا خواهد کرد تا کسب مدال‌های رنگارنگ و درخشان ورزشکاران ملی پوش در رشته‌های مختلف اسکیت هدفگذاری شود.

محمدرضایی از طراحی بانک اطلاعات مربیان و داوران اسکیت نیز خبر داد و گفت: با ساماندهی دقیق و برخورداری از اطلاعات جامع می‌توان در کنترل و آموزش نیرو‌های انسانی و در ادامه مدال آوری در مسابقات مهم بین المللی موفق ظاهر شد.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد