سرویس: سبلان ما
کد خبر: 81872
|
05:18 - 1398/04/10
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه حضرت عباس(ع)؛

داعش، میراث دار بنی امیه است/ مدافعان حرم از ارزش های اسلام دفاع کردند

داعش، میراث دار بنی امیه است/ مدافعان حرم از ارزش های اسلام دفاع کردند
مسئول سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان اردبیل به تشریح عظمت کار مدافعان حرم پرداخت و با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام درصدد هستند تا با ترویج بی‌حجابی در کشور، نور اسلام در جهان را خاموش کنند، از مردم خواست با امر به معروف و نهی از منکر از ارزش های اسلام حراست کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت الاسلام سید محمد سید سیاح مسئول سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل شب دوشنبه در مراسم شبی با شهید مدافع حرم علی آقایی در مهدیه اردبیل با بیان اینکه با آمدن هر شهیدجامعه نیز جان تازه ای می گیرد، گفت:ارزش های دینی، در واقع هویت جامعه ما است.

پیام شهید آقایی به جامعه، حفاظت از ارزش های اسلامی است

وی به سخنان امام علی(ع) در مورد شخصیت و مرتبه انسان ها اشاره کرد و گفت: در منطق امام علی(ع) کسانی دارای ارزش و جایگاه رفیع هستند که تقوای بیشتری دارند و این تقوا در سایه حراست از ارزش های دینی به دست می اید.

سید سیاح با بیان اینکه ایثار،فداکاری، عزت،اقتدا، عفت، حیا، شهادت و غیرت در جامعه ما اکم است به تبیین پیام شهید آقایی به جامعه پرداخت و گفت: حفظ ارزش های اسلامی در برابر تهاجمات گسترده و بی امان دشمنان پیام امروز شهدای مدافع حرم به جامعه است.

وی به برکات خون شهدای مدافع حرم در جامعه اشاره کرد و گفت: در واقع شهدای مدافع حرم با ایثار خود پایه های اسلام و انقلاب را در کشور محکم تر کردند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) به سرانجام داعش اشاره کرد و گفت: داعش و گروه های تروریستی که با حمایت های مستقیم آمریکا و انگلیس برای محو نظام  و اسلام گام برداشته بودند توسط ایثار و فداکاری رزمندگان جبهه مقاومت برچیده شدند و این خون شهدای مدافع حرم بود که استکبار جهانی را در این راه در مسیر سقوط قرار داد.

سید سیاح در ادامه سخنان خود به تقویت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و گفت: صدور فرهنگ ایثار و شهادت نه در تنها در کشور بلکه در منطقه و جهان اسلام در سایه خون شهدای مدافع حرم اتفاق افتاد.

وی عظمت تجمعات تاسوعا و عاشورا در اردبیل را یادآور شد و گفت: محافل شهدایی همانند تشییع پیکر مطهر شهدا  و یادواره تنها برنامه هایی هستند که با حضور همه اقشار مختلف مردم از هر جناح و سلیقه ای با عظمت در استان برگزار می شوند که این خود برگرفته از برکت خون شهید است.

این مبلغ اسلامی به حماسه آفرینی های شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: این شهدای مدافع حرم بودند که با ایثار خود، ما را در ابرابر اشرار حفاظت کرد.

داعش، میراث دار بنی امیه

 وی ضمن قدردانی از دستگاه قضایی جهت برقراری امنیت و عدالت در کشور و استان با بیان اینکه در قصاص حیات و زندگانی است گفت: اگر قاتلین به سزای اعمال خود نرسند، جامعه به دست اشرار می افتند که در اینصورت آسایش و امنیت نیز از بین خواهد رفت.

مسئول سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه شهدای مدافع حرم، امت اسلام را از غل و زنجیر اسارت شیاطین نجات دادند، ظلم و ستم داعش بر مردم کشور های سوریه و عراق را یادآور شد و گفت: داعش درصدد بود تا همه امت اسلام را به غل و زنجیر اسارت کشانده و زنان بعنوان کنیز و از مردان به عنوان برده استفاده کند که به لطف الهی و ایثار رزمندگان جبهه مقاومت، این خواب استکبار نیز اشفته شد.

وی در ادامه سخنان خود اوضاع جهان اسلام در زمان خلافت بنی امیه را یادآور شد و گفت: داعشیان به دنبال ایجاد حکومت بنی امیه در جهان اسلام بودند و به هر جایی که می رسیدند به قتل و کشار شیعیان دست می زدند.

مدافعان حرم از گسترش صهیونیسم ممانعت کردند

سید سیاح با بیان اینکه داعش غل و زنجیرهای فراوانی برای کشور ما تهیه کرده بود، تصریح کرد: این خون شهدای مدافع حرم بود که از امت اسلام حراست کرد و به داعشیان جرأت جسارت نداد.

وی مهمتری کار مدافعان حرم را حراست از ارزش های اسلام عنوان کرد و گفت: مدافعان حرم با ایثار خود، ضمن تقویت محور مقاومت از گسترش صهیونیسم ممانعت کردند.

سید سیاج به نتایج برجام اشاره کرد و با بیان اینکه قدرت ایمان به خدا و قدرت برگرفته از توکل بر خداوند متعال، سایه جنگ را از کشور برداشته است، گفت: در سایه برجام، هیچ مشکلی حل نشد.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم شهدای غیرت و دفاع از ناموس حضرت امیرالمومنین(ع) هستند، خواستار مبارزه با بی غیرتی، بی عفتی و بی حجابی در کشور شد و گفت: امروز دشمن درصدد است تا با ترویج بی غیرتی و بی حجابی در کشور ما، به اهداف شوم خود برسد.

این مبلغ اسلامی مسئله حجاب را فراتر از مسائل مذهبی، فعالیت سیاسی دانست و گفت: دشمنان اسلام برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران برنامه ریزی کردند تا از این طریق به اهداف پلید خود برسند.

وی با بیان اینکه دشمن قصد دارد با ترویج بی حجابی در کشور نور اسلام در جهان را خاموش کند از عموم مردم خواست در برابر این عمل شنیع ساکت نمانده و با اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر این توطئه استکبار را در نطفه خفه کنند.

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد